کد خبر : 1838781 | 26 مرداد 1401 ساعت 12:56 | 35.9K بازدید | 7 دیدگاه

تکرار اتفاقات رئال؛ بیل علاقه‌ای به فوتبال ندارد

به نظر می‌رسد که اتفاقاتی که در رئال مادرید برای گرت بیل، ستاره ولزی، رخ داد در لس آنجلس اف سی هم در حال تکرار است.

تکرار اتفاقات رئال؛ بیل علاقه‌ای به فوتبال ندارد

به گزارش "ورزش سه"، دوران حضور بیل در رئال مادرید با حواشی  و جنجال‌های بسیاری همراه بود و این بازیکن با انتقادهای بسیاری از سوی کارشناسان و هواداران این تیم روبرو شد. 
مصدومیت‌های متعدد و خودداری از حضور در تمرینات و زمین بازی باعث شد که او چند فصل آخر را دور از ترکیب اصلی و میادین سپری کند و بازگشت کارلو آنچلوتی به نیمکت این تیم هم کمکی به بهبود شرایط او نکرد تا این که در نهایت با پایان مهلت قراردادش از رئال جدا شد و به لیگ آمریکا رفت. 
لس آنجلس اف سی پنج شنبه شب در دیداری خانگی به مصاف دی سی یونایتد خواهد رفت اما خبری از نام گرت بیل و جورجو کیه‌لینی برای حضور در این بازی نیست. 

1729769


این دومین بازی متوالی است که هیچ یک از این دو ستاره جدید لس آنجلس اف سی در ترکیب اصلی این تیم حضور ندارند. این باشگاه مدعی شده است که آنها برای کاهش فشار و بهبود شرایط فیزیکی به نیمکت منتقل شده‌اند. 
این در حالی است که بیل تا به حال در ترکیب اصلی این  تیم به میدان نرفته اما موفق شده است دو گل برای این تیم به ثمر برساند. 
این اتفاقات باعث شده است که بسیاری باور داشته باشند که غیبت این بازیکن ولزی در ترکیب لس آنجلس اف سی به دلایل مشابه غیبت او در ترکیب رئال مادرید و نوعی بهانه برای دوری از میدان است. 
این بازیکن از زمان حضورش در این باشگاه تنها 96 دقیقه در زمین حضور داشته است و به نظر می‌رسد که تاریخ بار دیگر برای او در حال تکرار شدن است.

دیدگاه‌ها