کد خبر : 1838783 | 26 مرداد 1401 ساعت 13:18 | 14.3K بازدید | 4 دیدگاه

با مصدومیت دی‌ماریا؛ عجله یووه برای جذب دیپای

مصدومیت آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی یوونتوس، باعث شده است که این باشگاه به دنبال نهایی کردن انتقال ممفیس دیپای باشد.

با مصدومیت دی‌ماریا؛ عجله یووه برای جذب دیپای

به گزارش "ورزش سه"، دی‌ماریا که پس از پایان مهلت قراردادش با پاری سن ژرمن به عنوان بازیکن آزاد به یوونتوس پیوسته بود در اولین بازی این تیم برابر ساسولو مصدوم شد و این اتفاق باعث نگرانی مدیران و کادر فنی این تیم شده است. 
کادر پزشکی یووه اعلام کرده است که آزمایش‌های انجام شده روی این بازیکن نشان می‌دهد که او تا یک ماه باید از میادین دور باشد و به این ترتیب نمی‌تواند حداقل در پنج بازی این تیم را همراهی کند. 
مصدومیت فدریکو کیه‌زا و پل پوگبا نیز باعث شده است که یووه به صورت جدی با بحران مصدومیت روبرو شود و مدیران این باشگاه به دنبال تقویت این تیم با جذب بازیکنان جدید هستند. 

1733946
از مدتی پیش گفته می‌شد که مذاکراتی برای انتقال دیپای از بارسلونا به تورین انجام شده است اما حالا کالچومرکاتو مدعی شده است که مدیران یووه قصد دارند این انتقال را هرچه زودتر نهایی کنند تا با توجه به مصدومیت دی‌ماریا، دست مکس آلگری برای انتخاب بازیکن در خط حمله تیمش باز باشد. 
دیپای به دنبال فسخ قراردادش با بارسلوناست تا بتواند به عنوان بازیکن آزاد به یوونتوس ملحق شود اما به نظر می‌رسد که بارسا حاضر نیست بدون دریافت هیچ مبلغی اجازه جدایی این بازیکن را صادر کند. 
این در حالی است که گفته می‌شود چلسی و تاتنهام نیز شرایط این مهاجم هلندی را زیر نظر دارند اما مدیران یووه پیش از این برای امضای قراردادی دو ساله با دستمزد سالانه شش میلیون دلاری با او به توافق رسیده‌اند و حالا همه چیز به موافقت بارسا بستگی دارد.

دیدگاه‌ها