کد خبر : 1838795 | 26 مرداد 1401 ساعت 14:22 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

تقدیر از ۱۰۰ فعال رسانه‌های ورزشی در برج میلاد

مراسم تقدیر از ۱۰۰ فعال رسانه‌های ورزشی با حضور جمعی از پیشکسوتان و خبرنگاران و عکاسان ورزشی برگزار شد.

تقدیر از ۱۰۰ فعال رسانه‌های ورزشی در برج میلاد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسجا، این مراسم با حضور جمعی از پیشکسوتان و خبرنگاران و عکاسان ورزشی و همچنین مسئولان چند فدراسیون ورزشی، خانواده شهید صارمی در سالن سعدی برج میلاد برگزار شد.

در ابتدا عبدالحمید احمدی رئیس انجمن ورزشی نویسان ضمن خوشامدگویی و ابراز خرسندی از حضور اعضای انجمن اعم از پیشکسوتان و خبرنگاران و عکاسان ورزشی و با گرامیداشت یاد و نام شهید صارمی و تقدیر از تلاش همکاران در رسانه های ورزشی کشور، با اشاره به گزارش مرکز رصد فرهنگی کشور درباره میزان اعتماد مردم به گروه‌های مرجع، وضعیت رسانه‌ها و روزنامه نگاران و ورزشکاران را به لحاظ کاهش اعتماد مردم هشداردهنده و نگران کننده خواند.

ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی نیز در این مراسم بر اهمیت جایگاه انجمن ورزشی نویسان ایران تاکید و گزارشی درباره وضعیت رسانه ها و روزنامه نگاران کشور و اقدامات اخیر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ساماندهی وضعیت موجود ارائه کرد.

محمد آخوندی عضو شورای شهر تهران نیز با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت شهید صارمی، ضمن تشکر از انجمن ورزشی نویسان ایران برای برگزاری این مراسم، بر حمایت شورا از برنامه های انجمن تاکید کرد.

در ادامه و پس از تجلیل از خانواده شهید صارمی و دکتر شکرخواه و نیز تکریم از حمید بهمنی خبرنگار و فیلمبردار جانباز، فعالان عرصه رسانه در چند گروه مورد تقدیر قرار گرفتند که با تحسین و تشویق حاضران همراه شد.

دیدگاه‌ها