کد خبر : 1838812 | 26 مرداد 1401 ساعت 16:27 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

تكليف فدراسيون‌هاى سواركارى و بدمينتون چيست؟

جديدترين خبر از انتخابات كميته المپيك از زبان وزير

وزير ورزش تصميم گيرى در خصوص برگزارى يا عدم برگزارى انتخابات كميته ملى المپيك در موعد مقرر را به روزهاى آينده موكول كرد.

جديدترين خبر از انتخابات كميته المپيك از زبان وزير

به گزارش "ورزش سه"، شش شهريورماه به عنوان زمان برگزارى انتخابات كميته ملى المپيك عنوان شده و مهلت نام نويسى كانديداها هم به اتمام رسيده است. 
در اين ميان برخى گمانه زنى ها حكايت از تعويق انتخابات بر اساس اساسنامه دارد.

وزير ورزش در واکنش به برابر شدن تعداد اعضای المپیکی و غیرالمپیکی مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک که قرار است در تاریخ ششم شهریورماه برگزار شود، اظهار داشت: از سیدمحمد پولادگر (معاون قهرمانی وزارت ورزش) خواسته‌ام این مورد را برررسی کرده و به من گزارش دهد.

سجادى در پاسخ به این سوال که وزارت ورزش برای رسمیت یافتن مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک چه اقدامی خواهد کرد و آیا انتخابات فدراسیون سوارکاری برگزار خواهد شد یا خیر، افزود: ما اصلا کاری به انتخابات کمیته ملی المپیک نداریم. در حال حاضر دوره ۴ ساله ریاست فدراسیون بدمینتون به پایان رسیده و باید به فوریت برای این فدراسیون سرپرست تعیین کنیم. این مسئله ربطی به انتخابات کمیته ملی المپیک ندارد. چون وقتی دوره ۴ ساله ریاست یک فدراسیون به اتمام می‌رسد، شرایط اداره فدراسیون غیرقانونی می‌شود. ضمن این که در حال بررسی انتخابات فدراسیون سوارکاری هستیم. باید یک جلسه مشترک بین وزارت ورزش و فدراسیون سوارکاری و کمیته ملی المپیک برگزار کرده و در آن جلسه تصمیم‌گیری کنیم. نگران این موضوع نباشید. قرار بود حتی این جلسه امروز برگزار شود که من امروز وقت ندارم.

دیدگاه‌ها