کد خبر : 1838814 | 26 مرداد 1401 ساعت 16:10 | 51.4K بازدید | 25 دیدگاه

گزارش:

شروع توفانی نیمار؛ سرقت تاج پادشاهی از امباپه

کمتر کسی تصور می کرد که در شروع فصل، نیمار ستاره اول پی اس جی باشد اما او تا به اینجا بهتر از کیلیان امباپه و لیونل مسی کار کرده است.

شروع توفانی نیمار؛ سرقت تاج پادشاهی از امباپه

به گزارش "ورزش سه"، فصل جدید فوتبال فرانسه از دو هفته پیش شروع شد و بر خلاف تصور، ستاره اول پی اس جی نیمار است و نه کیلیان امباپه و لیونل مسی. پس از تمدید قرارداد پرحاشیه امباپه با پی اس جی که گفته می شود اختیارات و نفوذ او در باشگاه نسبت به قبل بیشتر شده، او شروع خوبی در لیگ نداشته است.

1736034

امباپه سوپرجام فرانسه برابر نانت را به دلیل محرومیت از دست داد و در هفته نخست لیگ یک فرانسه برابر کلرمون نیز به دلیل مصدومیت غایب بود. او در هفته دوم برابر مون‌پولیه به میدان رفت و در برتری 5-2 تیمش موفق به زدن یک گل شد ولی این روزها نام امباپه بیشتر به خاطر تنش با نیمار بر سر زبان هاست.

1736035

 امباپه که در جریان بازی با مون‌پولیه یک پنالتی را از دست داد، قصد داشت پنالتی دوم را نیز خودش بزند اما نیمار پشت توپ قرار گرفت و موفق به گلزنی شد. او از نیمار درخواست کرد که پنالتی را بزند ولی ستاره برزیلی مخالفت کرد. ناراحتی امباپه از نیمار مشهود بود و گفته می شود این دو مدت‌هاست که باهم اختلاف دارند. 

1736036

بر خلاف امباپه اما نیمار شروعی توفانی داشته و در سه بازی اخیر پی اس جی موفق به زدن پنج گل و ارسال سه پاس گل شده است. نیمار که گفته می شد در فهرست فروش پی اس جی قرار دارد، در هر سه بازی 90 دقیقه کامل در میدان بوده و به نظر در بهترین فرم فوتبالی خودش قرار دارد. در شروع فصل، بالاتر از امباپه و لیونل مسی، این نیمار است که ستاره اول پی اس جی محسوب می شود.

1735513

با این حال آمار گلزنی و پاس گل امباپه در فصول گذشته بهتر از نیمار بوده است. برای مثال فصل گذشته امباپه در 46 بازی، 39 گل زد و 26 پاس گل داد، در حالی که نیمار در 28 بازی، 13 گل زد و 8 پاس گل داد. فصل 21-2020 نیز نیمار 17 گل زد و 11 پاس گل داد در حالی که امباپه 42 گل زد و 11 پاس گل داد. نکته جالب دیگر اینکه در شروع فصل، لیونل مسی در حاشیه قرار گرفته و همه جا صحبت از نیمار و امباپه است. این روند تغییر خواهد کرد؟

دیدگاه‌ها