کد خبر : 1838816 | 26 مرداد 1401 ساعت 16:44 | 21.2K بازدید | 6 دیدگاه

مدافع جدید یونایتد را اول آرسنال نخواست!

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، شانس جذب لیساندرو مارتینز، مدافع جدید و آرژانتینی منچستریونایتد را رد کرده است.

مدافع جدید یونایتد را اول آرسنال نخواست!

به گزارش ورزش سه، لیساندرو مارتینز، ستاره سابق آژاکس از ابتدای پنجره نقل و انتقالات امسال مورد توجه تیم هایی چون منچستریونایتد و آرسنال قرار داشت و در نهایت به پیشنهاد شیاطین سرخ پاسخ مثبت داد. خود این بازیکن علاقه داشت با اریک تن هاخ، سرمربی سابقش در آژاکس در ورزشگاه اولدترافورد همکاری کند و در نهایت او برای بستن قراردادی چهار ساله با منچستریونایتد به توافق رسید. اما نشریه اتلتیک در گزارشی مدعی شد لیساندرو مارتینز فاصله زیادی تا انتقال به آرسنال نداشته، اما در نهایت توپچی ها شانس توافق با این مدافع میانی را رد کرده اند.

1736041

میکل آرتتا ابتدا قصد داشته این بازیکن را به عنوان دفاع چپ و همچنین گزینه جانشین پست هافبک مرکزی استفاده کند، اما در نهایت از خرید این بازیکن منصرف شده و حالا الکساندر زینچنکو، خرید جدید و اوکراینی آرسنال اکنون در این تیم این نقش را ایفا خواهد کرد. بلندی قامت لیساندرو مارتینز یک متر و 75 سانتیمتر است و آرتتا معتقد بود این بازیکن نمی تواند به عنوان یک مدافع میانی در لیگ برتر موفق ظاهر شود.

البته کیفیت بازی با توپ و قدرت تهاجمی لیساندرو مارتینز مورد تحسین سرمربی آرسنال قرار دارد، اما در نهایت آرتتا تمایلی به این انتقال نشان نداد و مدافع آرژانتینی و سابق آژاکس نیز لباس یونایتد را به تن کرد. شیاطین سرخ در دو هفته ابتدایی این فصل از لیگ برتر متحمل دو شکست متوالی شده و شش گل دریافت کرده اند که کارنامه بسیار ضعیفی محسوب می شود. اریک تن هاخ امیدوار است لیساندرو مارتینز در ادامه فصل بتواند بخشی از مشکلات قابل توجه تیمش را برطرف سازد.

دیدگاه‌ها