کد خبر : 1838817 | 26 مرداد 1401 ساعت 16:48 | 6.6K بازدید | 6 دیدگاه

اعتراض ستاره چلسی؛ هر دو گل اسپرز خطا بود

تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی چلسی، معتقد است این تیم برابر تاتنهام لایق کسب سه امتیاز بوده است.

اعتراض ستاره چلسی؛ هر دو گل اسپرز خطا بود

به گزارش "ورزش سه"، ابتدای هفته چلسی در خانه خود و در دیداری جنجالی در دربی لندن برابر تاتنهام در دقیقه 95 دروازه اش را باز شده دیده و به تساوی 2-2 رضایت داد. توماس توخل، سرمربی چلسی در پایان بازی به شدت به قضاوت آنتونی تیلور معترض بود و تیاگو سیلوا نیز در مصاحبه ای مدعی شد هر دو گل تاتنهام در این مسابقه باید مردود می شد.

تیاگو سیلوا گفت: "دیدار با تاتنهام یک مسابقه باورنکردنی و فوق العاده بود و ما خیلی خوب بازی کردیم. به غیر از 10 دقیقه در نیمه دوم که آنها به گل تساوی رسیدند، جریان بازی تحت کنترل چلسی بود. با این حال، مهمترین نکته مسابقه این بود که ما خوب بازی کردیم و این نمایش به ما انگیزه بیشتری برای درخشش در بازی های آینده می دهد. ما فصل را با یک پیروزی خوب و خارج از خانه مقابل اورتون که حریفی باکیفیت بود، شروع کردیم.

1736043

در بازی برابر تاتنهام نیز واقعا خوب بازی کرده و جریان مسابقه را تحت کنترل داشتیم، اما نتیجه نهایی ناعادلانه بود. البته ما باید سرمان را بالا نگه داریم و به تلاش خود در بازی های باقی مانده ادامه دهیم. ما یکشنبه بازی سختی در خانه لیدز داریم و برای کسب سه امتیاز به آنجا سفر خواهیم کرد.

جنجال های اواسط و انتهای مسابقه؟ هر دو گلی که ما دریافت کردیم درست نبود. گل اول تاتنهام خطا بود و کارت زرد برای حریف داشت و داور نباید اجازه حمله به حریف می داد. همچنین ریچارلیسون مقابل دروازه بان چلسی ایستاده بود، پس ادوارد مندی نتوانست توپ را ببیند و در نهایت دروازه ما باز شد."

دیدگاه‌ها