کد خبر : 1838819 | 26 مرداد 1401 ساعت 16:59 | 13.9K بازدید | 4 دیدگاه

دومی ناکامی نیست؛

آرسن ونگر مدافع لیورپول و کلوپ شد!

آرسن ونگر، سرمربی افسانه ای آرسنال، مدعی شد دومی لیورپول در فصل گذشته لیگ برتر ناکامی محسوب نمی شود.

آرسن ونگر مدافع لیورپول و کلوپ شد!

به گزارش "ورزش سه"، شاید اگر این منچسترسیتی فوق العاده و شکست ناپذیر پپ گواردیولا در فصول اخیر در لیگ برتر وجود نداشت، لیورپول حداقل دو بار دیگر موفق به کسب عنوان قهرمانی می شد. اما مرسی سایدی ها در دو فصل با حداقل اختلاف کورس قهرمانی را به سیتی واگذار کردند. آرسن ونگر که خودش در سال های پایانی در فتح لیگ برتر با آرسنال ناکام ماند، معتقد است لیورپول فصل درخشانی داشته و نایب قهرمانی لزوما به منزله ناکامی در فوتبال نیست.

1300647

آرسن ونگر گفت: "لیورپول در سال های اخیر فقط یک بار موفق به فتح عنوان قهرمانی در لیگ برتر شده است. اما این بدان معنا نیست که اگر شما رتبه دوم جدول را کسب کنید، یعنی تیم ضعیفی هستید و آنها هنوز هم تیم بزرگی به شمار می آیند. وقتی مانند فصل گذشته در یک دوره لیگ برتر و بازی در 38 بازی فقط با یک امتیاز اختلاف نسبت به تیم قهرمان در رده دوم قرار گرفته و نایب قهرمان می شوید، نمی توان شما را تیم ناکامی خطاب کرد.

فصل گذشته همچنان نیز یک فصل فوق العاده برای لیورپول به شمار می آید. مردم همیشه فقط از دوره ای صحبت می کنند که شما قهرمان می شوید، اما فصل هایی در فوتبال وجود دارد که شما با اینکه فوتبال فوق العاده ای ارائه کرده اید، موفق به کسب رتبه نخست نمی شوید."

دیدگاه‌ها