کد خبر : 1843765 | 23 شهریور 1401 ساعت 23:16 | 10.8K بازدید | 8 دیدگاه

ونگر: این آرسنال مدعی جدی فتح لیگ برتر است

آرسن ونگر، مربی افسانه‌ای آرسنال، با ستایش از درخشش تیم میکل آرتتا در فصل جاری می‌گوید توپچی‌ها امسال می‌توانند مدعی جدی قهرمانی در لیگ برتر باشند.

ونگر: این آرسنال مدعی جدی فتح لیگ برتر است

به گزارش "ورزش سه"، آرسن ونگر از زمان جدایی از آرسنال در سال 2018 معمولا از اظهارنظر صریح درباره این تیم خودداری کرده بود اما او حالا عادت چند ساله خود را ترک کرده و به ستایش از تیمی پرداخت که میکل آرتتا در فصل جاری ساخته و پرداخته است.

ونگر به مدت 22 سال به عنوان سرمربی روی نیمکت آرسنال می‌نشست و در این دوره طولانی جایگاه خودش را به عنوان یکی از اسطوره‌های باشگاه انگلیسی تثبیت کرد. او حتی مدتی روی صندلی نایب‌رئیس باشگاه آرسنال می‌نشست.

1745224

آرسن ونگر در مصاحبه‌ای با اشاره به درخشش آرسنالی‌ها در فصل جدید گفت:" از شروع این فصل ما عملا شاهد تیمی نبوده‌ایم که برتری زیادی نسبت به بقیه داشته باشد و یک سر و گردن بالاتر از بقیه تیم‌ها بایستد. ولی آرسنال تا حد زیادی به این برتری نزدیک شده و دست‌کم نشان داده قابلیت برتری مطلق را دارد. بیایید امیدوار باشیم توپچی‌ها امسال بتوانند همینطور ادامه بدهند و در نهایت قهرمان بشوند. هیچکس نمی‌تواند این را انکار کند که این آرسنال می‌تواند مدعی فتح لیگ برتر باشد".

آرسنال در پایان هفته ششم لیگ برتر صدرنشین است. توپچی‌ها در این فصل با هدایت میکل آرتتا پنج پیروزی بدست آورده‌اند و تنها در یک بازی مقابل منچستریونایتد با شکست مواجه بوده‌اند.

1745225

ونگر درباره اینکه چرا بعد از جدایی در سال 2018 دیگر برای بدست آوردن هیچ پستی به باشگاه آرسنال برنگشته گفت:" گاهی برای اینکه از نو شروع کنید باید همه چیز را تغییر بدهید. حضور من می‌توانست برای باشگاه مشکل‌ساز باشد و من این را نمی‌خواستم. برای همین کاملا عقب ایستادم تا باشگاه بتواند با مربی جدیدش ارتباطی تازه برقرار کند بدون اینکه مزاحمی در کار باشد. برای همین است که هیچوقت درباره آرسنال صحبت نمی‌کنم. نمی‌خواهم حضورم برای باشگاه ضرر داشته باشد".

دیدگاه‌ها