کد خبر : 1838837 | 26 مرداد 1401 ساعت 17:54 | 40.4K بازدید | 22 دیدگاه

سرمربی برزیل پاسخ مصاحبه جنجالی امباپه را داد

تیته، سرمربی باتجربه تیم ملی برزیل پاسخ مصاحبه جنجالی و اخیر کیلیان امباپه را داده است.

سرمربی برزیل پاسخ مصاحبه جنجالی امباپه را داد

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه، ستاره گلزن و جوان تیم ملی فرانسه در ماه می در مصاحبه‌ای مدعی شد تیم‌هایی مانند برزیل و آرژانتین در قاره آمریکای جنوبی حریفانی قدرتمند در طول سال ندارند و پیشرفت نمی‌کنند و به همین دلیل هر چهار قهرمان تورنمنت‌های اخیر جام جهانی از قاره اروپا بوده‌اند. از سال 2002 که برزیل در فینال آلمان را شکست داد، تمام قهرمان‌های جام جهانی از قاره سبز بوده‌اند و سلسائو و آلبی سلسته به دنبال شکستن این طلسم در جام قطر 2022 هستند.

کیلیان امباپه در آن مقطع گفت: "آرژانتین و برزیل آن سطح از رقابت را در آمریکای جنوبی تجربه نمی‌کنند و فوتبال اینگونه است. این ورزش به اندازه اروپا در آن منطقه توسعه نیافته و به همین دلیل است که آخرین قهرمان‌های جام جهانی همگی از قاره اروپا بوده‌اند."

1735450

این اظهارات ستاره فرانسوی پاری‌سن ژرمن پیش از این مورد انتقاد لائوتارو مارتینز، مهاجم اینتر و تیم ملی آرژانتین قرار گرفته بود و حالا تیته، سرمربی تیم ملی برزیل نیز مسابقات مقدماتی جام جهانی در آمریکای جنوبی را دشوارتر از اروپا توصیف کرده است.

تیته گفت: "شاید کیلیان امباپه در مورد بازی‌های لیگ ملت‌های اروپا یا بازی‌های دوستانه تیم‌های این قاره صحبت کرده، نه مرحله مقدماتی جام جهانی. با تمام احترام، تیمی مثل تیم ملی آذربایجان در منطقه آمریکای جنوبی به‌عنوان حریف ما در زمین قرار نمی‌گیرد و مسابقات مرحله مقدماتی جام جهانی در این قاره، نسبت به مرحله گروهی مقدماتی در اروپا بسیار دشوارتر است."

دیدگاه‌ها