کد خبر : 1838839 | 26 مرداد 1401 ساعت 18:10 | 22.3K بازدید | 15 دیدگاه

مادر امباپه: مشکل با نیمار داخلی است و حل می‌شود

فایزه العماری، مادر کیلیان امباپه، به حواشی اخیر بین پسرش و نیمار واکنش نشان داد.

مادر امباپه: مشکل با نیمار داخلی است و حل می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، در بازی شنبه شب پی‌اس‌جی برابر مون‌پولیه که با پیروزی 2-5 شاگردان کریستوف گالتیه همراه بود، در دقیقه 23 یک پنالتی به سود این تیم اعلام شد که کیلیان امباپه پشت آن قرار گرفت و نتوانست آن را به گل تبدیل کند اما دقایقی بعد که بار دیگر یک پنالتی دیگر به سود این تیم گرفته شد، نیمار پشت آن ایستاد و توپ را به تور دروازه دوخت. 

1735513

قبل از این ضربه، امباپه به نیمار نزدیک شد و از او خواست تا پنالتی را بزند اما ستاره برزیلی مخالفت کرد و این مساله دلخوری امباپه را به دنبال داشت. امباپه حتی در مسیر رفتن به سوی نیمار و مطرح کردن درخواستش با بی‌اعتنایی تنه‌ای هم به لیونل مسی زد و بدون هیچ واکنشی از کنار او عبور کرد که باعث تعجب و حتی ناراحتی این فوق ستاره آرژانتینی شد؛ مسی برای لحظاتی به این بازیکن فرانسوی و رفتاری که او در پیش گرفته بود؛ خیره ماند. 

1735043

اتفاقات بازی با مون‌پلیه بازتابی جهانی داشت و پی‌اس‌جی به‌شدت نگران بالاگرفتن تنش بین نیمار و امباپه است. حتی وساطت سرخیو راموس در رختکن هم بی نتیجه ماند. به همین‌منظور هر دو بازیکن به باشگاه فراخوانده شدند تا در مقابل کریستوف گالتیه، سرمربی و لوئیز کامپوس، مدیر ورزشی باشگاه، توضیح بدهند. برخی منابع ادعا می‌کنند که روز گذشته این جلسه برگزار شد و نیمار و امباپه کاملا توجیه شدند که درون زمین اختلافات را کنار بگذارند.

فایزه العماری، مادر کیلیان امباپه، امروز در مصاحبه با کورا پلاس و در مورد حواشی اخیر گفت:« این یک مشکل داخلی است و در باشگاه حل خواهد شد.» او که با اصرار خبرنگار روبه‌رو شده بود، حاضر نشد بیشتر در این‌رابطه صحبت کند.

دیدگاه‌ها