کد خبر : 1838847 | 26 مرداد 1401 ساعت 18:34 | 11.9K بازدید | 5 دیدگاه

آنتونیو کاسانو:

دی‌ماریا بهترین خرید فصل و یک پدیده است

آنتونیو کاسانو، ستاره سابق فوتبال ایتالیا، آنخل دی ماریا را بهترین خرید تابستانی سری آ توصیف کرده است.

دی‌ماریا بهترین خرید فصل و یک پدیده است

به گزارش "ورزش سه"، آنخل دی‌ماریا در اولین بازی فصل خود در لباس یوونتوس نمایش فوق العاده‌ای داشته و طی 65 دقیقه موفق به زدن یک گل و ارسال یک پاس گل برابر ساسولو شد. البته این ستاره آرژانتینی در همین بازی مصدوم شد و اخبار حاکی از احتمال دوری یک‌ماهه آنخل دی‌ماریا از میادین است. آنتونیو کاسانو به تمجید از کیفیت این بازیکن پرداخته و مدعی شد یوونتوس در طول فصل می‌تواند به توانایی‌های این ستاره باتجربه تکیه کند.

1735805

آنتونیو کاسانو گفت: "یوونتوس، اینتر و میلان جدی‌ترین گزینه‌های قهرمانی و قوی‌ترین تیم‌های این فصل هستند. اینتر و یوونتوس هر دو در پنجره تابستانی تقویت شده‌اند و میلان از نظر من ضعیف‌تر، اما آگاه‌ و بالغ‌تر از فصل گذشته شده است. روسونری می‌تواند ثابت می‌کند که همچنان در اوج است و می‌تواند امسال نیز برای کسب عنوان قهرمانی مبارزه کند.

بهترین خرید تابستانی؟ آنخل دی‌ماریا یک پدیده است و ما هنوز او را کشف نکرده‌ایم. ما 15 سال است که دی‌ماریا را می‌شناسیم و البته مطبوعات همیشه او را دست‌کم گرفته‌اند. آنخل دی‌ماریا بازیکنی است که همیشه می‌تواند سرنوشت یک مسابقه را رقم بزند. او در مقطع فعلی بهترین بازیکن سری آ محسوب می‌شود و تماشای بازی او برای من لذت‌بخش است. علی‌رغم تمام حرف‌هایی که در مورد دی‌ماریا زده شده، او یک بازیکن فوق العاده و سخت‌کوش است. اگر یوونتوس در فصل جاری به قدرت بازی این بازیکن تکیه کند، می‌تواند نتایج درخشانی بگیرد."

دیدگاه‌ها