کد خبر : 1838853 | 26 مرداد 1401 ساعت 18:54 | 31.3K بازدید | 6 دیدگاه

نوجوانان آسیا؛ برد مقتدرانه ایران در گام دوم

تیم والیبال نوجوانان ایران در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی پسران زیر 18 سال آسیا،‌ موفق به برد سه امتیازی برابر کویت شد.

نوجوانان آسیا؛ برد مقتدرانه ایران در گام دوم

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های والیبال نوجوانان ایران و کویت در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی پسران زیر 18 سال آسیا، امروز (چهارشنبه 26 مرداد) به مصاف هم رفتند که تیم ایران سه بر صفر به پیروزی رسید.

محمد وکیلی سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران، مثل دیدار قبل مقابل چین برای شروع بازی، طاها بهبودنیا، عمران گوگجلی، محمد مانی علیخانی، محمدرضا آل جلیل، سید متین حسینی، آرمین قلیچ نیازی و سید مرتضی طباطبایی (لیبرو) را به زمین فرستاد.

بازیکنان ایران در این دیدار از نظر فیزیکی و فنی،‌ برتر از حریف بودند و در سه ست متوالی با اقتدار و نتایج 25 بر 12، 25 بر 21  و 25 بر 13 پیروز شدند. این مسابقه در مدت زمان 73 دقیقه به پایان رسید.

محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسون والیبال به همراه وحید مرادی مشاور عالی فدارسیون از جایگاه ویژه، بازی تیم‌های ایران و کویت را تماشا کردند.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران فردا (پنج‌شنبه 27 مرداد) در سومین و آخرین دیدار مرحله گروهی از ساعت 17 به مصاف چین‌تایپه می‌رود.

چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 18 سال آسیا که از روز دوشنبه 24 مرداد در سالن والیبال آزادی آغاز شده است تا روز دوشنبه 31 مرداد ادامه خواهد داشت. 4 تیم برتر این رقابت‌ها، جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب خواهند کرد.

دیدگاه‌ها