کد خبر : 1838855 | 26 مرداد 1401 ساعت 19:01 | 11.7K بازدید | 9 دیدگاه

استقلالی‌ها با انواع و اقسام حواشی مقابل ملوان

خاطرات سفر به انزلی از یاد هیچ‌کس نمی‌رود!

استقلال با حاشیه‌های زیادی راهی انزلی شد تا دومین مسابقه لیگ برتری خود را مقابل ملوان پشت سر بگذارد.

خاطرات سفر به انزلی از یاد هیچ‌کس نمی‌رود!

به گزارش "ورزش سه"، اتفاقات مربوط به خالی شدن لیست استقلال قبل از مصاف با ملوان حواشی زیادی را قبل از سفر شاگردان ریکاردو ساپینتو به انزلی برای این تیم ایجاد کرد. آبی‌های پایتخت که با اضافه شدن مهدی قایدی و سیاوش یزدانی دو بازیکن اضافه در لیست نفرات خود داشتند، مجبور بودند حداقل نام دو بازیکن را از لیست بزرگسال خارج کنند.

در نهایت عصر امروز با حضور اعضای تیم استقلال در محل تمرین و همچنین فرودگاه مهرآباد برای سفر به انزلی، دو بازیکنی که از این تیم می‌روند؛ مشخص شدند. ارسلان مطهری و سیدمحمدحسینی دو بازیکنی هستند که با تصمیم ریکاردو ساپینتو استقلال را ترک خواهند کرد . این دو بازیکن در تمرین عصر امروز حضور پیدا نکردند و در سفر به انزلی نیز غایب هستند.

همچنین درباره عزیز بک آمانوف نیز ساپینتو تصمیم داشت نام او را در لیست خروج قرار بدهد اما با هماهنگی انجام شده مربی پرتغالی فعلا منصرف شده است. آمانوف عصر امروز به محل تمرین استقلال رفت و کارش را انجام داد اما او در سفر به انزلی غایب بود تا بار دیگر شایعاتی درباره جدایی‌اش مطرح شود.

1736084

گفته می‌شود ساپینتو قصد دارد یک هافبک خارجی را هم به جمع شاگردانش اضافه کند و همین موضوع شایعاتی را درباره آمانوف و سعید مهری ایجاد کرده که ممکن است نام یکی از آنها از لیست خارج شود. با این وجود سعید مهری برخلاف آمانوف در سفر به انزلی، آبی‌پوشان را همراهی کرد و با توجه به مصدومیت نیک‌نفس و غیبت او در مسابقه پنج‌شنبه حتی احتمال بازی کردن مهری نیز وجود دارد.

کاوه رضایی دیگر غایب استقلال در سفر به انزلی است. مهاجم باتجربه آبی‌پوشان به‌خاطر مشکلات خانوادگی هنوز قرارداد خود را امضا نکرده وگفته می‌شود تا روز شنبه تکلیف او روشن خواهد شد. شایعاتی درباره احتمال جدایی کاوه رضایی هم منتشر شده اما هنوز چیزی مشخص نیست اما هرچه هست او در بازی با ملوان نیز غیبت دارد.

علاوه‌بر اضافه شدن مهدی قایدی به جمع مسافران انزلی، حضور محمد محبی نیز قابل توجه است. بازیکنی که استقلالی‌ها امیدوارند ITC اش تا صبح بازی صادر شود و بتوانند در بازی عصر پنج‌شنبه از وجود او بهره ببرند. محمد حسین مرادمند نیز اولین سفر خود را با استقلال بعد از مدت‌ها تجربه خواهد کرد.

با همه این حواشی در جریان سفر استقلال به انزلی، شاگردان ساپینتو انگیزه زیادی دارند تا در انزلی بتوانند با انجام بازی خوب نه‌تنها اولین پیروزی فصل را جشن بگیرند و شکست هفته گذشته را جبران کنند که باعث خوشحالی هواداران آبی‌پوش نیز بشوند.

دیدگاه‌ها