کد خبر : 1838860 | 26 مرداد 1401 ساعت 19:21 | 102.9K بازدید | 29 دیدگاه

دردسر جدید رونالدو؛ شاکی 14ساله غرامت می‌خواهد

پلیس شهر لیورپول بعد از گذشت چند ماه به کریستیانو رونالدو به دلیل ضربه زدن به دست یک نوجوان 14ساله در ورزشگاه گودیسون پارک، اخطار رسمی داد.

دردسر جدید رونالدو؛ شاکی 14ساله غرامت می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، در اواخر فصل گذشته لیگ برتر، کریستیانو رونالدو در جریان دیدار خارج از خانه منچستریونایتد مقابل اورتون خبرساز شد. بعد از پایان این دیدار که در ماه آوریل برگزار شد و با شکست یونایتد به پایان رسید کریستیانو در حال ورود به تونل ورزشگاه ضربه‌ای محکم به دست یک نوجوان 14ساله مبتلا به اوتیسم زد.

1736089

ضربه رونالدو به دست این نوجوان باعث ضرب‌دیدگی دست او شده و باعث شد تلفن همراه این نوجوان به زمین افتاده و بشکند. نوجوان انگلیسی روی سکوهای ورزشگاه گودیسون پارک مشغول فیلمبرداری از رونالدو بود که در حال ترک زمین چمن و ورود به تونل ورزشگاه بود.

1736090

بعد از گذشت چند ماه از حادثه، پلیس شهر لیورپول امروز رسما اعلام کرد که اخطاری رسمی به ستاره پرتغالی یونایتد داده است. بر اساس بیانیه پلیس، رونالدو بعد از حادثه احضار شده و به اتهام ضرب و جرح و وارد آوردن خسارت مادی بازجویی شده است.

رسانه‌های انگلیسی می‌گویند رونالدو پذیرفته است که مبلغی را به عنوان غرامت به نوجوان 14ساله بپردازد. اخطار رسمی پلیس به این معنی است که رونالدو در صورتی‌که رضایت شاکی را به‌دست نیاورد ممکن است با پرونده‌ای حقوقی مواجه شود.

دیدگاه‌ها