کد خبر : 1838864 | 26 مرداد 1401 ساعت 19:59 | 32.9K بازدید | 5 دیدگاه

کوکوریا: موهایم را هرگز نمی‌زنم، این استایل من است!

مارک کوکوریا، بازیکن جدید چلسی، که به دلیل کشیده شدن موهای بلندش توسط بازیکن تاتنهام در دیدار جنجالی دو تیم خبرساز شده است؛ می‌گوید هرگز موهایش را کوتاه نخواهد کرد.

کوکوریا: موهایم را هرگز نمی‌زنم، این استایل من است!

به گزارش "ورزش سه"، مارک کوکوریا، مدافع اسپانیایی، که امسال تابستان از برایتون به چلسی پیوست امروز اولین کنفرانس مطبوعاتی خود به‌عنوان بازیکن این تیم را برگزار کرد. بخش مهمی از سوال‌های خبرنگاران از کوکوریا به موهای بلند او و ماجرای درگیری‌اش با کریستین رومرو، بازیکن تاتنهام، در دیدار هفته گذشته دو تیم لندنی برمی‌گشت.

1736098

در مسابقه چلسی و تاتنهام درحالی‌که آبی‌های لندن تا آخرین دقایق وقت‌های تلف‌شده 2-1 از حریف جلو بودند کریستین رومرو، بازیکن تاتنهام، در محوطه جریمه چلسی موهای بلند کوکوریا را کشید و او را به زمین انداخت. اما از طرف داور خطایی اعلام نشد و در ادامه همین حرکت بود که هری کین روی یک ضربه کرنر دروازه چلسی را باز کرد تا بازی با نتیجه 2-2 به پایان برسد.

1736099

در کنفرانس مطبوعاتی کوکوریا، خبرنگاران از مدافع اسپانیایی پرسیدند که آیا کشیدن مویش توسط بازیکن تاتنهام را خطا می‌داند؟ او در پاسخ گفت:" بله، شکی نیست. من که در زمین بودم و همه بازیکنان چلسی صحنه را از نزدیک دیدند و می‌دانند خطا است. من البته صحنه را از تلویزیون تماشا نکردم و ویدیویش را ندیدم ولی به نظرم کاملا مشخص است که داور و VAR اشتباه کردند. داورها گاهی تصمیم‌های خوبی می‌گیرند و گاهی اشتباه می‌کنند".

وقتی خبرنگاری از کوکوریا پرسید که آیا بعد از این ماجرا به فکر کوتاه‌ کردن موهایش افتاده یا نه، گفت:" نه، هرگز. این استایل من است".

دیدگاه‌ها