کد خبر : 1838867 | 26 مرداد 1401 ساعت 20:22 | 50.3K بازدید | 27 دیدگاه

ضرب‌شست تن‌هاخ؛ کاپیتان روی نیمکت می‌نشیند

یک روزنامه انگلیسی می‌گوید اریک تن‌هاخ قصد دارد در بازی یونایتد مقابل لیورپول نام کاپیتان شیاطین سرخ، هری مگوایر را از ترکیب اصلی تیمش خط بزند.

ضرب‌شست تن‌هاخ؛ کاپیتان روی نیمکت می‌نشیند

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی منچستر ایونینگ‌نیوز که در شهر منچستر منتشر می‌شود مدعی است اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، قصد دارد کاپیتان این تیم، هری مگوایر را در دیدار هفته آینده مقابل لیورپول روی نیمکت بنشاند. این در حالی است که مگوایر در دو دیدار اول فصل یونایتد به‌عنوان بازیکن فیکس به میدان رفته بود.

1736105

بر اساس این گزارش تن‌هاخ قصد دارد در بازی روز دوشنبه مقابل لیورپول که در اولدترافورد برگزار می‌شود در خط دفاعی از لیساندرو مارتینز و رافائل واران استفاده کند و در نتیجه مگوایر در ترکیب مد نظر او جایی نخواهد داشت.

مگوایر در هر دو بازی اول فصل یونایتد، مقابل برایتون و برنتفورد، از ابتدا با بازوبند کاپیتانی در میدان حضور داشت. یونایتد در هر دو بازی شکست خورد و در حال حاضر در قعر جدول لیگ برتر قرار دارد. جایگاهی که از ماه آگوست سال 1992 هرگز تجربه نکرده بود. هری مگوایر در این دو بازی در خط دفاعی در کنار لیساندرو مارتینز، خرید جدید تیم، بازی کرد. اما تن‌هاخ قصد دارد برای بازی حساس مقابل لیورپول به جای او رافائل واران را در کنار مارتینز به‌کار بگیرد.

1736106

در بخش دیگری از گزارش منچستر ایونینگ‌نیوز ادعا شده که بازیکنان منچستریونایتد در پایان هفته دوم از سرمربی هلندی‌شان ناراضی شده‌اند و معتقدند سبک بازی مد نظر او با مهارت‌ها و ویژگی‌های فوتبالی‌شان هماهنگ نیست. این روزنامه مدعی است اختلاف و چنددستگی در رختکن شیاطین سرخ به اوج رسیده است. کنار گذاشتن کاپیتان تیم از بازی حساس مقابل لیورپول مسلما به برطرف کردن این انشقاق در رختکن کمک نخواهد کرد.

دیدگاه‌ها