کد خبر : 1838878 | 26 مرداد 1401 ساعت 21:34 | 12.2K بازدید | 18 دیدگاه

اولین باخت الاهلی با زوج ایرانی؛

شکست یاران شجاع و کنعانی با گل لحظه آخری

الاهلی قطر علی‌رغم بهره‌مندی از دو ستاره ایرانی خود، دیدار مقابل السد را واگذار کرد.

شکست یاران شجاع و کنعانی با گل لحظه آخری

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات هفته سوم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الاهلی که برای سومین مسابقه پیاپی محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده را به‌عنوان دو مدافع میانی در ترکیب داشت، از ساعت ۱۸:۵۵ امروز در استادیوم احمد بن علی به مصاف السد یک‌امتیازی رفت.

یاران کنعانی و شجاع که در دو هفته ابتدایی فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ ستارگان قطر هیچ شکستی نداشته و یک پیروزی و یک مساوی کسب کرده بودند، در دیدار امروز مقابل تیم مدعی السد نتوانستند به روند خوب خود ادامه بدهند و در یک بازی پر گل مغلوب شدند.

الاهلی در دقیقه ۹ روی یک ضد حمله سریع با پاس عبدالرشید اومارو و ضربه تمام کننده یزن النعیمات به گل اول دست یافت، اما السد در دقیقه ۱۸ روی توپ ارسالی از جناح راست زمین و شوت بغل پای محمد السعید که پشت کنعانی‌زادگان صاحب موقعیت شده بود، کار را به تساوی کشاند.

1736134

سفیان هنی در دقیقه ۴۲ روی یک شوت ریباند شده گل دوم الاهلی را به ثمر رساند، اما قبل از پایان نیمه اول، السد پس از اصابت ضربه سر بغداد بونجاح به تیرک، در برگشت توپ توسط گیلهرمه گل تساوی را زد.

در نیمه دوم که السد حملات زیادی انجام داد و زوج ایرانی الاهلی نمایش خوبی در مقابل ستاره‌های حریف داشتند، بازی با تساوی رو به پایان بود، اما در دقیقه ۸۷ پس از اینکه آندره آیو از سد شجاع گذشت و موقعیت‌سازی کرد، دروازه الاهلی توسط رودریگو تاباتا باز شد.

الاهلی که طی دو هفته گذشته ۴ امتیاز کسب کرده بود، در مسابقه امروز با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل السد شکست خورد تا در جایگاه پنجم جدول لیگ ستارگان قطر قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها