کد خبر : 1838881 | 26 مرداد 1401 ساعت 22:10 | 34.5K بازدید | 10 دیدگاه

دلیل ناکامی منچستریونایتد از زبان مدیر مرسدس

توتو وولف، رئیس تیم فرمول یک مرسدس فاش کرد با مطالعه افت سال‌های اخیر باشگاه‌ منچستریونایتد تلاش کرد متوجه شود که چرا بعضی تیم‌های بزرگ نمی‌توانند مسیر موفقیت‌آمیزشان را حفظ کنند.

دلیل ناکامی منچستریونایتد از زبان مدیر مرسدس

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در دوره حضور الکس فرگوسن موفق‌ترین باشگاه لیگ برتر بود و بین سال‌های 1992 تا 2013، سیزده بار قهرمان این رقابت‌ها شد. آنها همچنین چهار بار به فینال لیگ قهرمانان رسیدند و دو بار هم توانستند این جام را بالای سر ببرند.
اما بعد از بازنشستگی فرگوسن، یونایتد نتوانست آن مسیر را ادامه بدهد و علی‌رغم به‌خدمت گرفتن مربیان مختلف، نتوانست در لیگ برتر به قهرمانی برسد و حتی فصل قبل نتوانستند سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنند.

1736094

وولف در گفت‌وگو با فایننشیال تایمز در مورد شرایط باشگاه منچستریونایتد گفت:" من مطالعه کردم که چرا بعضی از تیم‌های بزرگ نمی‌توانند مسیر قهرمانی‌های‌شان را ادامه بدهند. 
هیچ تیمی در هیچ ورزشی تا به حال 8 بار پیاپی قهرمان رقابت‌های جهانی نشده است و دلایلی برای این موضوع وجود دارد و مسئله اصلی، بخشی انسانی آن است. آدم‌ها از خودراضی می‌شوند. شما مثل قبل دیگر انرژی صرف نمی‌کنید. شاید دیگر به اندازه قبل جاه‌طلب نیستید."

دیدگاه‌ها