کد خبر : 1838889 | 26 مرداد 1401 ساعت 22:50 | 3.9K بازدید | 1 دیدگاه

پاکدامن: مدالم تقدیم به مربیانی که برایم زحمت کشیدند

ملی پوش شمشیربازی سابر گفت: مدال طلای بازی‌های کشورهای اسلامی را به مربیانی تقدیم می‌کنم که برای ما زحمت کشیدند اما به ناحق مورد قضاوت قرار گرفتند.

پاکدامن: مدالم تقدیم به مربیانی که برایم زحمت کشیدند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، علی پاکدامن پس از کسب مدال طلای تیمی سابر در بازی های کشورهای اسلامی اظهار کرد: می خواستیم ثابت کنیم شکست برابر ترکیه در مسابقات جهانی مصر، تنها یک اتفاق بود و خیلی سرشار از انگیزه بودیم تا آن‌ها را در خاک خودشان ببریم و خوشبختانه این اتفاق رقم خورد. البته این نتیجه چیزی از شایستگی های فنی آن‌ها کم نمی‌کند زیرا در قهرمانی اروپا تیم‌های بزرگی از جمله فرانسه و ایتالیا را برده بودند و سوم اروپا شده بودند.

او ادامه داد: در قهرمانی جهان هم توانستند ما و همچنین تیم خوب رومانی را شکست دهند. با وجود باخت مقابل ما باید بگویم آن‌ها تیم قابل احترامی هستند. حتی در بازی پایانی بخش انفرادی نماینده آن‌ها توانست من را شکست دهد.

کاپیتان تیم ملی سابر ایران گفت: ما سرشار از انگیزه بودیم تا ثابت‌کنیم شکست مقابل ترکیه در مصر تنها روی حادثه و اتفاق بوده است. آن چیزی که مشخص است این است که تیم بزرگی هستیم و هنوز کارهای نکرده زیادی پیش روی ماست که باید به آن ها برسیم از جمله کسب مدال در المپیک و قهرمانی جهان که امیدوارم این‌اتفاق هم برای ما رقم بخورد.

پاکدامن با ابراز خوشحالی از کسب مدال طلا در این بازی‌ها بیان کرد: این مدال را تقدیم مربیان و کسانی که برای ما زحمت کشیدند و به ناحق قضاوت شدند، می‌کنیم. خداراشکر که مدال گرفتیم و این مدال را تقدیم همه بزرگان این رشته می‌کنم.

او در پایان در خصوص اینکه وزیر ورزش ترکیه با ناراحتی سالن مسابقات را ترک کرد، اینطور پاسخ داد: به وزیر ورزش ترکیه مشاوره اشتباهی داده بودند زیرا در شمشیربازی و همچنین کشتی و والیبال و وزنه برداری سطح آن ها به ما نمی خورد.

دیدگاه‌ها