کد خبر : 1838891 | 26 مرداد 1401 ساعت 22:53 | 32.5K بازدید | 11 دیدگاه

قلعه‌نویی در کنفرانس مطبوعاتی مطرح کرد؛

اریک بایناما همچنان محروم است!

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در کنفرانس خبری پیش از مصاف با مس رفسنجان از ادامه محرومیت بایناما خبرداد.

اریک بایناما همچنان محروم است!

به گزارش"ورزش سه"، فصل گذشته یکی از جنجالی‌ترین پرونده‌های تاریخ فوتبال ایران با کسر هفت امتیاز از گل‌گهر به دلیل استفاده از اریک بایناما ثبت شد؛ پرونده‌ای که البته هنوز هم موافقان و مخالفان خاص خود را دارد.
در این بین بایناما پس از مشکلی که برای او ایجاد شد به استقلال تاجیکستان رفت که در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور داشت و توانست در این مسابقات به میدان برود تا با حضور در بالاترین سطح رقابت قاره آسیا دیگر مشکلی برای حضور در ترکیب گل‌گهر نداشته باشد.
با این حال در شرایطی که به  هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر رسیده‌ایم، امیر قلعه‌نویی در کنفرانس خبری پیش از مصاف با مس رفسنجان به موضوع مهمی پرداخت و عنوان کرد که همچنان بایناما به دلایلی که از آنها آگاهی ندارد محروم است و نمی‌تواند در مصاف با مس رفسنجان آبی‌پوشان سیرجانی را همراهی کند.
قلعه نویی این موضوع را در نشست خبری با ناراحتی اینطور مطرح کرد:« ما هنوز اریک را نداریم. رفتار خوبی با ما نشد. به نوعی بی عدالتی شد. ظلم شد به ما. همه هم می‌دانند. مهم این است که مردم بدانند. هنوز ما نمی‌توانیم از این بازیکن استفاده کنیم و دلیلش را هم نمی‌دانم. بازیکن بسیار خوبی است. به جام باشگاه‌های آسیا رفته و 6 بازی انجام داده است. پاس گل هم داده است. شاید ما باید روش‌های دیگری را استفاده کنیم. مثلا بازیکن ششصد هزار دلاری، بازیکن هشتصد هزار دلاری بیاوریم و این وسط مثلا سیصدهزار دلار گم بشود. شاید اینطوری بهتر بشود. ولی ما بازیکنی آوردیم که هم جوان و هم خوب است. من می‌توانست باب خوبی در فوتبال ایران بشود. این بازیکن فکر می‌کنم شصت هفتاد هزار دلار هزینه برایش انجام شده است و از نظر کیفیت هم بسیار بازیکن بالایی است. شاید ایراد از ماست. شاید اینطوری رفتار کنیم به این مشکلات نخوریم.» 
با این وصف بایناما به دلیل محرومیت در هفته اول مقابل تراکتور بازی نکرد و روز پنج‌شنبه نیز امکان حضور مقابل مس رفسنجان را پیدا نکرده است. باید دید دلیل این محرومیت چیست و چه زمانی  این بازیکن گابنی فرصت بازگشت به ترکیب گل‌گهر را پیدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها