کد خبر : 1838892 | 26 مرداد 1401 ساعت 22:54 | 87.6K بازدید | 15 دیدگاه

قیمت ستاره اتلتیکو مشخص شد؛ 350 میلیون یورو!

به گزارش یک روزنامه اسپانیایی، اتلتیکو مادرید پیشنهاد بزرگ منچستریونایتد برای خرید ژوائو فلیکس را قاطعانه رد کرده است.

قیمت ستاره اتلتیکو مشخص شد؛ 350 میلیون یورو!

به گزارش "ورزش سه"، امروز گزارش‌های رسانه‌‌ای حاکی از این بود که منچستریونایتد در تلاش برای جذب یک مهاجم، ژوائو فلیکس ستاره پرتغالی اتلتیکو مادرید را هدف گرفته است. اما روزنامه آ اس دقایقی پیش مدعی شد با اینکه یونایتد پیشنهادی بزرگ به مبلغ 130 میلیون یورو به اتلتیکو ارائه کرد مدیران باشگاه اسپانیایی آن را قاطعانه رد کرده و اعلام کردند مهاجم پرتغالی‌شان فروشی نیست.

در این گزارش تایید شده است که یونایتد دیروز با مدیران برنامه‌های فلیکس و باشگاه اتلتیکو مادرید تماس‌هایی برقرار کرده بود. شیاطین سرخ برای اینکه مدیران اتلتیکو را به فروش فلیکس راضی کنند تصمیم گرفتند پیشنهادی بزرگ ارائه دهند تا این باشگاه قادر به رد کردنش نباشد.

1736163

آ اس در گزارش خود مدعی است رقم وسوسه‌کننده 130 میلیون یورویی یونایتد نتوانست نظر مدیران اتلتیکو را تغییر دهد و آنها در انتهای مذاکرات اعلام کردند تنها در یک صورت با انتقال فلیکس به یونایتد موافقت خواهند کرد؛ فعال شدن بند آزادسازی قرارداد او به ارزش 350 میلیون یورو!

ژوائو فلیکس که از بنفیکا به اتلتیکو منتقل شده است از شرایط خود در تیم اسپانیایی راضی است و دیگو سیمئونه او را یکی از بازیکنان مهم تیم خود برای فصل جاری و فصل‌های آینده می‌داند. گفته می‌شود روخی بلانکو بعد از رد پیشنهاد برای انتقال ژوائو فلیکس، به منچستریونایتد اطلاع داده که می‌تواند مذاکرات را درباره واگذاری دیگر مهاجم خود، آلوارو موراتا، ادامه دهد.

دیدگاه‌ها