کد خبر : 1838893 | 26 مرداد 1401 ساعت 23:24 | 20.5K بازدید | 4 دیدگاه

جام واگنر؛

تمرین توپی تیم‌ملی یک روز قبل از نبرد کلاسیک

تیم ملی والیبال ایران که به‌منظور حضور در رقابت‌های جام واگنر و قهرمانی جهان در کراکوف لهستان به‌سر می‌برد، عصر امروز دومین تمرین توپی خود را برگزار کرد.

تمرین توپی تیم‌ملی یک روز قبل از نبرد کلاسیک

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال کشورمان که برای حضور در رقابت‌های جام واگنر و قهرمانی جهان بامداد یک‌شنبه تهران را به مقصد لهستان ترک کرده بود، در هتل ویتیک شهر کراکوف مستقر است.

ملی‌پوشان صبح امروز طبق برنامه قبلی به باشگاه بدنسازی رفتند و تمرین سبکی را پشت سر گذاشتند و عصر امروز از ساعت 17:30 تا 19:30 به وقت محلی در سالن اصلی تارون آرنا یک جلسه تمرین توپی را برگزار کردند. ملی‌پوشان ابتدا زیر نظر یاناس، مربی بدنساز لهستانی تیم ملی به گرم کردن پرداختند و سپس به دو‌ گروه تقسیم شدند و در شرایط مختلف زیر نظر بهروز عطایی، علیرضا طلوع کیان و احمد لاهوتی به اجرای تمرینات طراحی شده مشغول شدند. 
تمام بازیکنان با انگیزه و انرژی بالا در تمرین حاضر بودند و بهروز عطایی در فواصل مختلف، تمرین را قطع و نکات لازم را با جدیت به ملی‌پوشان گوشزد کرد. طبق برنامه ریزی دقایق پایانی این تمرین نیز به سرویس‌های ریسکی و دریافت‌های کم نقص اختصاص پیدا کرد.

میلاد عبادی پور، محمدطاهر وادی، جواد کریمی، علی اصغر مجرد، مهدی جلوه، امیرحسین توخته، مرتضی شریفی، امیرحسین اسفندیار، صابر کاظمی، امین اسماعیل نژاد، محمد جواد معنوی نژاد، محمدرضا حضرت پور و محمدرضا موذن بازیکنانی هستند که هم اکنون در لهستان حضور دارند. بهروز عطایی(سرمربی)، علیرضا طلوع کیان (مربی)، احمد لاهوتی (مربی)، حسین خوریانی (آنالیزور)، رضا قلی‌‍پور (پزشک) و یاناس (بدنساز) هم ازاعضای کادرفنی تیم ملی به شمار می‌روند. 
تیم ملی والیبال کشورمان قرار است فردا در نخستین دیدار خود در جام واگنر از ساعت 20 به‌وقت محلی به مصاف لهستان برود. پس از تمرین امروز شاگردان عطایی، لهستانی‌ها به سالن اصلی آمدند و تمرینات خود را دنبال کردند. 
نوزدهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنر لهستان از 27 تا 29 مردادماه با حضور چهار تیم ایران، صربستان، لهستان و آرژانتین برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها