کد خبر : 1838895 | 26 مرداد 1401 ساعت 23:45 | 14.3K بازدید | 1 دیدگاه

سیگنال ویارئال به کاوانی؛ باید در اروپا فوتبال بازی کنی

صحبت‌های اونای امری، سرمربی ویارئال، شایعات درباره انتقال ادینسون کاوانی به این باشگاه را تایید کرد.

سیگنال ویارئال به کاوانی؛ باید در اروپا فوتبال بازی کنی

به گزارش "ورزش سه"،  اونای امری، سرمربی ویارئال، از ادینسون کاوانی خاطرات خوبی دارد. او زمانی که هدایت پاری‌سن ژرمن را برعهده داشت شاهد درخشش فوق‌العاده مهاجم اروگوئه‌ای در تیمش بود و به همین علت امسال تابستان به دنبال جذب او به ویارئال است.

کاوانی دو فصل از بهترین فصل‌های دوران فوتبالی خود را در PSG سپری کرد و در آن دوران اونای امری سرمربی تیم پاریسی بود. کاوانی در فصل 2016-2017 برای پاری‌سن ژرمن 49 گل به ثمر رساند و فصل بعد هم تعداد گل‌های او در این تیم به 39 گل رسید. در این دو فصل تنها دو ستاره در فوتبال اروپا تعداد گل‌های بیشتری از کاوانی به ثمر رساندند: کریستیانو رونالدو و لیونل مسی.

1501585

به همین خاطر بود که اونای امری در مصاحبه خود به سوالات درباره احتمال انتقال کاوانی به ویارئال اینطور پاسخ داد:" اینکه گفته می‌شود کاوانی قرار است به ویارئال بیاید واقعا هیجان‌انگیز است. اما باید مسائل دیگری مثل شرایط قرارداد و پیشنهاد تیم‌های دیگر را هم در نظر گرفت.

من و ادینسون در پاریس رابطه خیلی خوبی داشتیم که می‌شود گفت از رابطه حرفه‌ای فراتر بود. ما گاهی مثل دو دوست بودیم. من و باشگاه ویارئال واقعا به حضور ادینسون کاوانی در تیم‌مان امیدواریم و اگر موفق بشویم واقعا خوشحال خواهیم شد".

کاوانی از زمان ترک باشگاه منچستریونایتد در ماه ژوئن بدون تیم بوده و می‌تواند به‌عنوان بازیکن آزاد به ویارئال منتقل شود. در روزهای گذشته شایعات زیادی درباره پیوستن او به بوکاجونیورز آرژانتین یا تیم‌هایی در کشورش اروگوئه مطرح بود. اما به نظر می‌رسد او ترجیح می‌دهد فوتبالش را در اروپا ادامه دهد.

دیدگاه‌ها