کد خبر : 1838906 | 27 مرداد 1401 ساعت 09:20 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

حال و روز ناخوش پارا وزنه برداری

قهرمان پارالمپیک همچنان دور از میادین

ملی پوش پاراوزنه برداری کشورمان گفت: تیم ملی پاراوزنه برداری حال و روز خوشی ندارد و با این روند هر روز بدتر خواهد شد.

قهرمان پارالمپیک همچنان دور از میادین

به گزارش "ورزش سه" روح الله رستمی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص عدم شرکت در اردوی جدید تیم ملی پاراوزنه برداری اظهار داشت: با توجه به مشکلی برایم به وجود آمد نتوانستم در اردوی تیم ملی شرکت کنم و در این اردوی تیم ملی هم غایب هستم. مشکلی که از آن صحبت می‌کنم جسمی است و چیزی نیست که بتوانم به زبان بیاورم، اما حدود یک ماهی می‌شود که با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنم.

رستمی با اشاره به مشکلاتی که در گذشته بین او و مسئولان فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: مشکلاتی که در گذشته به وجود آمده بود باعث شد از تیم ملی دور شوم. فدراسیون در این باره جلساتی را برگزار و اذعان کردند که اشتباهاتی رخ داده است و قول دادند که مشکلات بر طرف شود تا بتوانم در اردو های تیم ملی حضور داشته باشم. با توجه به این قول من هم اعلام کردم که موقت به اردوی تیم ملی اضافه خواهم شد، اما هیچ چیز درباره آینده مشخص نیست.

ملی پوش پاراوزنه برداری در خصوص آخرین وضعیت مصدومیت خود عنوان کرد: از که از ناحیه کتف سمت چپ آسیب دیدم هنوز بهبود پیدا نکردم، مشکل جسمی هم که برایم پیش آمد موجب شد تا درمان کتفم هم به تأخیر بیافتد. در حال حاضر هم اول از همه باید مشکلی که پیش آمده را برطرف کنم بعد از آن درمان کتفم را آغاز خواهم کرد و بعد از بهبودی کامل در خدمت تیم ملی خواهم بود.

رستمی در پاسخ به این سوال که آیا مثل گذشته میلی به حضور در تیم ملی دارد یا خیر گفت: ببینید زمانی است، ورزشکار دوست دارد ادامه دهد در اختیار تیم ملی باشد، تمرین کند به مسابقات برود و روی سکو برود. اما گاهی وقتی ورزشکار از گرفتن هر نوع مدالی اشباع می شود تنها حضورش در تیم ملی وظیفه است. من در حال حاضر در این شرایط قرار دارم و در مسابقات مختلف مدال‌های رنگارنگ کسب کرده‌ام و حضورم در این برهه زمانی در تیم ملی تنها یک وظیفه است.

وی افزود: اگر بخواهم صادقانه صحبت کنم باید بگویم که تیم ملی پاراوزنه برداری حال و روز خوشی ندارد و با این روند هر روز بدتر خواهد شد. شاید چند ورزشکار باشد که تمرین کنند و راهی مسابقات شوند و مدال کسب کنند. ولی پشتوانه ای برای تیم ملی پاراوزنه برداری وجود ندارد. در سال‌های اخیر هم کم کاری‌های بسیاری در این زمینه صورت گرفت و و آینده نگری برای تیم ملی پاراوزنه برداری رخ نداد.

ملی پوش پاراوزنه برداری خاطر نشان کرد: امروز تنها برای اینکه جایگاهم در تیم ملی را خالی نگذارم در تیم  حضور خواهم داشت و هر کمکی هم که بتوانم برای تیم ملی انجام خواهم داد. با همه کم کاستی ها و ناملایماتی که وجود دارد باز هم وظیفه خودم می‌دانم که در تیم ملی حضور داشته باشم و بتوانم کمک های به تیم ملی کشورم بکنم. فکر میکنم وظیفه من امروز تنها در خدمت تیم ملی بودن خواهد بود آن هم برای کمک و ارتقا تیم ملی پاراوزنه برداری که حال و روز خوش را ندارد.

دیدگاه‌ها