کد خبر : 1838913 | 27 مرداد 1401 ساعت 10:00 | 116.9K بازدید | 50 دیدگاه

بهترین زمان برای جدایی؛

جدایی ستاره‌ها از رئال با گریه؛ این پرز زرنگ!

رئال مادرید در سال‌های اخیر در بهترین زمان ممکن ستاره‌های محبوب خود را فروخته است.

جدایی ستاره‌ها از رئال با گریه؛ این پرز زرنگ!

به گزارش "ورزش سه"، با قهرمانی رئال مادرید در سوپرجام اروپا، فلورنتینو پرز حالا فقط سه جام کمتر از سانتیاگو برنابئوی افسانه ای گرفته و احتمالا او به زودی پرافتخارترین رئیس تاریخ این باشگاه خواهد شد. اما یکی از نکات قابل توجه کارنامه پرز، قطع ارتباط به موقع با بازیکنان محبوب و بزرگ رئال مادرید بوده؛ اتفاقی که ابتدا مورد انتقاد هواداران قرار گرفته و در ادامه صحت تصمیم پرز مشخص شده است.

1736190

در سن 2015 ایکر کاسیاس، دروازه بان محبوب و اسپانیایی رئال مادرید در لیست فروش این تیم قرار گرفت و برنابئو را بعد از دو دهه ترک کرد. خداحافظی غم انگیز و توام با گریه این سنگربان پرافتخار باعث شد بسیاری از هواداران رئال مادرید در آن مقطع تصور کنند فلورنتینو پرز و باشگاه مرتکب اشتباه شده اند و کاسیاس می تواند همچنان در مادرید بازی کند. اما این دروازه بان بزرگ بعد از ترک این باشگاه دوران چندان خوبی در پورتو نداشت و در ادامه و بعد از مبتلا شدن به عارضه قلبی، در نهایت از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

سه سال بعد و پس از کسب سومین قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا، این بار خبر غیرمنتظره جدایی کریستیانو رونالدو فرا رسید و این ستاره پرتغالی در تابستان سال 2018 مادرید را به مقصد تورین ترک کرد. اگرچه رونالدو در سال های اخیر از نظر فردی آمار خوبی داشته، اما هرگز موفق به تکرار دوران درخشان بازی در رئال مادرید نشد و این باشگاه نیز با جذب ستاره های جوانی مانند وینیسیوس جونیور و رودریگو در خط حمله، فصل گذشته دوباره موفق به فتح لیگ قهرمانان شد.

اما دو مدافع مرکزی بزرگ و پرافتخار رئال مادرید یعنی سرخیو راموس و رافائل واران نیز در تابستان سال گذشته از این باشگاه جدا شدند. شرایط برای هر دو بازیکن بسیار بد پیش رفته و هم واران و هم راموس دچار افت محسوسی شده اند. خداحافظی غم انگیز سرخیو راموس باعث بروز انتقاهای زیادی به فلورنتینو پرز شد، اما حالا معلوم شده که تصمیم رئال مادرید در مورد قطع همکاری با این بازیکن درست بوده و راموس دیگر مدافعی درجه یک و بزرگ در سطحی تیمی مثل رئال محسوب نمی شود.

1736189

دیدگاه‌ها