کد خبر : 1838914 | 27 مرداد 1401 ساعت 09:58 | 19.1K بازدید | 6 دیدگاه

ایگواین:

امیدوارم دوباره با مسی هم‌بازی شوم

گونزالو ایگواین، ستاره سابق تیم ملی آرژانتین، امیدوار است که یک بار دیگر فرصت بازی کنار لیونل مسی را داشته باشد.

امیدوارم دوباره با مسی هم‌بازی شوم

به گزارش "ورزش سه"، تصمیم مسی برای آینده هنوز مشخص نیست و در حالی که صحبت‌هایی درباره احتمال بازگشت او به بارسلونا مطرح می‌شود، همه از علاقه دیوید بکام به جذب او برای اینترمیامی خبر دارند. 
بکام که حالا مالک این باشگاه آمریکایی به حساب می‌آید از مدت‌ها قبل بارها در این باره صحبت کرده است و حتی گفته می‌شد که قصد دارد این بازیکن را بار دیگر در ام ال اس با لوئیس سوارز هم‌بازی کند.
ایگواین در پاسخ به سوالی درباره شانس بازی دوباره در کنار این ستاره آرژانتینی گفت:« من درباره احتمال حضورش در اینترمیامی با او صحبت نکرده‌ام اما از چنین فرصتی استقبال می‌کنم. او حالا با پی اس جی قرارداد دارد و من نمی‌دانم که آیا روزی برای بازی به آمریکا خواهد آمد یا خیر. من این فرصت را داشتم که 9 سال کنارش بازی کنم و از این موضوع بسیار خوشحال هستم.»

1736191
او درباره این که آیا حاضر است قراردادش را به خاطر هم‌بازی شدن با مسی تمدید کند یا خیر اظهار داشت:« نمی‌دانم. باید ببینیم که آیا انتقال مسی به این باشگاه نهایی خواهد شد یا نه و پس از آن درباره این موضوع تصمیم خواهیم گرفت. من در ماه دسامبر درباره این موضوع تصمیم‌گیری خواهم کرد اما در حال حاضر فقط باید صبور باشیم.»
این در حالی است که مسی در آن زمان و پیش از تصمیم‌گیری درباره آینده و حضور احتمالی در اینترمیامی باید تمام تمرکزش را روی جام جهانی 2022 قطر بگذارد که شاید آخرین فرصت او برای حضور در این رقابت‌ها خواهد بود.

دیدگاه‌ها