کد خبر : 1838917 | 27 مرداد 1401 ساعت 10:18 | 32.6K بازدید | 12 دیدگاه

ارسال پیشنهاد هنگفت؛

یونایتد برای جذب ستاره رئال به سیم آخر زد

منچستریونایتد با پیشنهادی 80 میلیون یورویی و دستمزد سالی 18 میلیون یورو، قصد دارد کاسمیرو را متقاعد به انتقال به اولدترافورد کند.

یونایتد برای جذب ستاره رئال به سیم آخر زد

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد منچستریونایتد بابت جذب فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا، ناامید شده و این انتقال در فصل تابستان رخ نخواهد داد. نتایج ضعیف تیم اریک تن هاخ در دو هفته ابتدایی باعث شده مدیران یونایتد به شدت برای خرید یک هافبک فرمانده در میانه میدان اقدام کنند و حالا نام کاسمیرو در فهرست خرید این تیم قرار گرفت. قرارداد این ستاره برزیلی در تابستان سال 2025 به پایان می رسد و رئال مادرید الزامی به فروش او ندارد. اما انتقال بازیکنان جوانی مانند اورلین شوآمنی و ادوارد کاماوینگا در یک سال اخیر به برنابئو، ممکن است آنها را مجاب به فروش این بازیکن به یونایتد کند.

1702998

شیاطین سرخ پیشنهادی 60 میلیون یورویی برای کاسمیرو آماده کرده و حاضر است حتی تا 80 میلیون یورو نیز برای جذب این بازیکن به رئال مادرید پرداخت کند. منچستریونایتد می خواهد هر چه زودتر این هافبک برزیلی را با دستمزدی نجومی متقاعد و زمینه انتقال او به اولدترافورد را فراهم کند. این باشگاه به او قراردادی پنج ساله با دستمزد هنگفت 18 میلیون یورو خالص در هر فصل پیشنهاد داده است.

اگر کاسمیرو این پیشنهاد را پذیرفته و به اولدترافورد برود، به چهارمین بازیکن پردرآمد کل لیگ برتر تبدیل خواهد شد و تنها کریستیانو رونالدو، ارلینگ هالند و محمد صلاح از او بالاتر قرار خواهند گرفت. البته شرایط در باشگاه منچستریونایتد در سال های اخیر چندان خوب نبوده و ممکن است خود کاسمیرو شخصا تمایلی به این انتقال نداشته باشد.

دیدگاه‌ها