کد خبر : 1838931 | 27 مرداد 1401 ساعت 11:09 | 39.4K بازدید | 9 دیدگاه

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل نساجی مازندران

لیگ برتر یک ستاره دیگر رو می‌کند؟

پس از کسب سه امتیاز ارزشمند مقابل استقلال در هفته ابتدایی حالا دست مورایس برای انتخاب ترکیب اصلی بازتر هم شده است.

لیگ برتر یک ستاره دیگر رو می‌کند؟

به گزارش "ورزش‌سه"' طلایی‌پوشان اصفهانی در شرایطی دیدار هفته اول برابر استقلال را با پیروزی دو بر صفر پشت سر گذاشتند که مورایس با یک سورپرایز تیمش را راهی میدان کرده بود و در روز غیبت اجباری الویس کامسوبا این محمد علی‌نژاد، بازیکن فصل گذشته آلومینیوم اراک بود که به ترکیب اصلی رسید و توانست با ارسال پاس گل اول مسابقه نقش مهمی در پیروزی سپاهان ایفا کند.
شاگردان مورایس طبق افکار این مربی شناخته شده فوتبال جهان مطابق انتظار با آرایش 3-3-4 پا به میدان گذاشتند و در پایان توانستند با دو گل از یاسین سلمانی و رامین رضاییان سه امتیاز را از آن خودشان کنند. با این حال کادر فنی سپاهان در این مسابقه از بازیکنانی نظیر جونیور و فرناندز دقایق کوتاهی استفاده کرد و نفراتی مانند جلال علی‌محمدی و الویس کامسوبا هم به دلایل مصدومیت جزئی و صادر نشدن ITC فرصت حضور در ترکیب اصلی را پیدا نکردند تا حالا پس از چند روز، هم خریدهای جدید تیم تطبیق بیشتری با شرایط پیدا کرده باشند و هم مشکل کامسوبا و علی‌محمدی رفع شده باشد تا دست کادر فنی برای انتخاب یازده بازیکن اصلی بازتر باشد.

*در انتظار استفاده از زوج برزیلی در قلب خط دفاعی
با این وصف حالا مورایس این فرصت را دارد تا در خط دفاعی و دروازه به استثنای مظاهری، نورافکن و رضاییان که نفرات اصلی تیم هستند، از زوج برزیلی خود در قلب خط دفاعی استفاده کند.

1736210

*لیگ برتر یک ستاره رو می‌کند؟
در خط میانی هم امکان تغییر شرایط نسبت به بازی قبلی وجود دارد. مقابل استقلال مسعود ریگی تک هافبک دفاعی تیم بود و یک خط جلوتر از او یاسین سلمانی و محمد کریمی بازی کردند؛ معادلاتی که شاید با رسیدن مانوئل فرناندز ستاره سابق تیم ملی پرتغال، لالیگا و لیگ برتر دستخوش تغییر شود که در این صورت با توجه به نمایش خوبی که ریگی ارائه کرد، احتمال خروج محمد کریمی جوان از ترکیب اصلی بیشتر به نظر می‌رسد تا فرناندز با تجربه در کنار یاسین سلمانی جوان و پرانرژی دو هافبک دفاعی طلایی‌پوشان اصفهان مقابل شاگردان حمید مطهری باشند و ریگی هم تک هافبک دفاعی تیم باشد.  

1736209
فرناندز که به عنوان یکی از سرشناس‌ترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر با مورایس به ایران آمده مقابل استقلال دقایق کوتاهی بازی کرد ولی این احتمال وجود دارد که در دیدار مقابل نساجی برای اولین مرتبه از ابتدا در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

*کامسوبا یا حسینی جانشین احمدزاده
در خط هجومی نیز احتمال تغییر ترکیب دیدار هفته ابتدایی کم نیست. فرشاد احمدزاده، محمد علی‌نژاد و شهریار مغانلو سه مهره تهاجمی تیم، مقابل استقلال بودند اما هیچ بعید نیست که در این مسابقه حسینی و کامسوبا گوی سبقت را از احمدزاده و علی‌نژاد بربایند تا در این بخش از زمین هم شاهد تغییراتی در ترکیب سپاهان باشیم. هر چند احتمال بیرون کشیدن علی‌نژاد با توجه به نمایشی که داشت کمتر از احمدزاده است و مغانلو هم مهاجم بدون جانشین تیم مورایس به شمار می‌رود.  


ترکیب احتمالی سپاهان مقابل نساجی مازندران 
رشید مظاهری - امید نورافکن، رناتو داسیلویرا، نیلسون جونیور، رامین رضاییان، مسعود ریگی، مانوئل فرناندز، یاسین سلمانی، آلویس کامسوبا، محمد علی‌نژاد و شهریار مغانلو.

دیدگاه‌ها