کد خبر : 1838946 | 27 مرداد 1401 ساعت 12:01 | 22.7K بازدید | 30 دیدگاه

استقلال ملاثانی نه، پرسپولیس خوزستان!

فرجی‌زاده می‌گوید پرسپولیس خوزستان در لیگ یک شرکت خواهد کرد.

استقلال ملاثانی نه، پرسپولیس خوزستان!

به گزارش "ورزش سه"، ماجرای حضور پرسپولیس خوزستان در لیگ یک به جای استقلال ملاثانی در مدت اخیر خبرساز بوده و حتی واکنش پرسپولیس تهران را نیز در پی داشته است. خلیل فرجی‌زاده، مالک پرسپولیس خوزستان در مورد درست شدن کار حضورشان در لیگ یک با این نام گفت: کار ما درست شد و روز شنبه به فدراسیون اعلام می‌شود که پرسپولیس خوزستان در لیگ یک حضور خواهد داشت. دیروز هم آقای بنی‌تمیم در حضور مردم ملاثانی صحبتی داشت و واقعیت‌ها را برای مردم شفاف کرد. در این چند وقت اخیر آقایان به ظاهر دلسوز پشت مردم پنهان شدند و گفتند پرسپولیس خوزستان حق مردم ملاثانی را ضایع می‌کند. ما پشت این مردم هستیم، با اخلاص و همه وجود آماده خدمت به ملاثانی هستیم و بچه‌های مظلومی را که استقلال ملاثانی از آنها استفاده‌ای نبرده، جذب باشگاه می‌کنیم.

او در مورد روندی که برای شرکت پرسپولیس خوزستان در لیگ یک طی شده گفت: تغییر نام نمی‌شود گفت. صاحب امتیاز باشگاه استقلال ملاثانی شخصی به نام مهدی علیزاده است. آقای علیزاده دو سال از امتیاز فوتبالش بی بهره بود چون دوستان استقلال ملاثانی حاضر به همکاری نبودند. او حکم قضایی می‌گیرد و در این دو سال اجرا نمی‌شد. ما خودداری کردیم و اقدامات بعدی را انجام نمی‌دادیم. ما ازآقای بنی‌تمیم سپاسگزاریم که حکم قضایی را اجرا کرد.

فرجی‌ زاده در مورد طرح شکایت احتمالی پرسپولیس تهران گفت: چنین چیزی وجود ندارد، باشگاه ما قانونی و با قدمت ۲۵ ساله است. پروانه پرسپولیس خوزستان به ۲۵ سال پیش برمی‌گردد. آن زمان که نام پرسپولیس تهران پیروزی بود ما هم پیروزی بودیم و پروانه ما تا الان تمدید می‌شد. ما در رشته فوتسال و امیدها فعال بودیم و در استان هم در رده‌های پایه کار می‌کردیم. پروانه پرسپولیس برای تهران است و ما هم زیر نظر وزارت ورزش کار می‌کنیم و این قانون برای سال ۹۷ بوده که باشگاه‌های هم‌نام باید اجازه بگیرند.

دیدگاه‌ها