کد خبر : 1838948 | 27 مرداد 1401 ساعت 12:09 | 17.7K بازدید | 6 دیدگاه

دیگر رفتن به اولدترافورد کسی را وسوسه نمی‌کند

یان زومر، دروازه‌بان بروسیا مونشن گلادباخ، از این که مورد نظر منچستریونایتد قرار گرفته خوشحال است اما برای پیوستن به این باشگاه تردید دارد.

دیگر رفتن به اولدترافورد کسی را وسوسه نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد عملکرد خوبی در پنجره نقل و انتقالات نداشته و امیدوار است که بتواند این ناکامی را در روزهای باقی مانده تا بسته شدن این پنجره جبران کند.
یکی از پست‌هایی که این باشگاه به دنبال تقویت آن است، پست دروازه‌بانی است. آنها قصد دارند رقابتی را در دروازه این تیم ایجاد کنند و شکست 0-4 برابر برنتفورد تصمیم آنها در این زمینه را بیش از پیش جدی کرد. 
عملکرد داوید دخیا در بازی برابر برنتفورد به حدی بد بود که او پس از بازی شخصا برای صحبت با رسانه‌ها داوطلب شد و مسئولیت این باخت را به گردن گرفت و گفت:« من سه امتیاز را از تیمم گرفتم.»
پس از این بازی بود که شایعات مربوط به جذب دروازه‌بان جدید در یونایتد قوت گرفت و اسکای اسپورت آلمان اعلام کرد که زومر گزینه اصلی مدیران یونایتد برای دروازه‌بان دوم است. 

1618869


اسکای اسپورت مدعی شده است که این دروازه‌بان سوئیسی که یک سال دیگر با مونشن گلادباخ قرار دارد از ترک این باشگاه استقبال می‌کند و پیش از این نیز مذاکراتی با باشگاه فرانسوی نیس انجام داده بود.
گفته می‌شود علاقه یونایتد باعث خوشحالی او شده است اما درعین حال تردیدهای زیادی درباره پیوستن به این باشگاه دارد، چرا که او نمی‌خواهد شانس حضور در جام جهانی 2022 قطر را به خطر بیاندازد و اگر با حضور در اولدترافورد به ذخیره دخیا تبدیل شود ممکن است کارش برای حضور در فهرست تیم ملی کشورش در قطر سخت شود. 
با این حال یونایتد دروازه‌بان‌های دیگر را هم زیر نظر دارد تا اگر در جذب این بازیکن موفق نشد، بتواند شانس خود را برای انتقال بازیکنان دیگری به اولدترافورد امتحان کند.

دیدگاه‌ها