کد خبر : 1838955 | 27 مرداد 1401 ساعت 12:48 | 11.2K بازدید | 2 دیدگاه

از هر نظر آماده‌ایم؛ شناخت خوبی از لهستان داریم

امیرحسین توخته تاکید کرد که تیم ملی از هر نظر آماده حضور در مسابقات جام واگنر است.

از هر نظر آماده‌ایم؛ شناخت خوبی از لهستان داریم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران طی روزهای گذشته به لهستان سفر کرد تا در مسابقات جام واگنر شرکت کند. رقابت‌هایی که یک تورنمنت تدارکاتی فوق‌العاده برای شاگردان بهروز عطایی محسوب می‌شود تا بتوانند به بهترین شکل خود را برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی جهان آماده کنند. شاگردان بهروز عطایی امشب در اولین مسابقه خود به مصاف لهستان خواهند رفت.

امیرحسین توخته درباره شرایط تیم ملی والیبال ایران پیش از آغاز جام واگنر گفت: خدا را شکر اوضاع کلی تیم خوب است. در این مدت تمرینات فشرده‌ای را پشت سر گذاشتیم و به آمادگی بالایی رسیده‌ایم. بازیکنان از نظر روحی هم در شرایط ایده‌آلی قرار دارند.
در ادامه مسیر خود باید در جام واگنر حضور پیدا کنیم. تیم‌های خوبی در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرده‌اند. امیدوارم بتوانیم بازی‌های قابل قبولی از خود به نمایش بگذاریم و به خوبی خودمان را محک بزنیم.

مدافع تیم ملی والیبال ایران در ادامه گفت: خوشبختانه شناخت خوبی از تیم حریف داریم و آنالیز خوبی از آنها داشته‌ایم. لهستان تیم قدرتمندی است و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته است. امیدوارم بازی خوبی مقابل آنها ارائه کنیم. آمادگی خوبی دارم و انشالله در مسابقات قهرمانی جهان هم به اوج آمادگی خودم خواهم رسید.

دیدگاه‌ها