کد خبر : 1838973 | 27 مرداد 1401 ساعت 14:24 | 5.8K بازدید | 11 دیدگاه

ملوان؛ قوی سپید دست از پرواز نمی‌کشد

کمی دردناک است، ملوان بعد از سال‌های سال به لیگ برتر بازگشته و حال باید در استادیوم پیر انزلی که نامش سیروس قایقران شده؛ در غیاب تماشاگر، پذیرای استقلال باشد.

ملوان؛ قوی سپید دست از پرواز نمی‌کشد

به گزارش "ورزش سه"، گویی در برخی از شهرها مشکلات تنها فریاد زده می شود و هر قدر هم فرصت باشد کسی نیست که مشکلات را درست و حسابی برطرف کند. به خوبی می دانیم از دیر باز ملوان با تماشاگرانش شهرت یافته و تماشاگران که باشند ملوان تبدیل به تیم بهتری می شود. اما گویی چاره ای برای قوی سپید نیست. شاید مصاحبه مازیار زارع همه اعتراض تیم ملوان به این اتفاق بوده باشد و تنها کاری که از دست ملوانی ها بر می آمد. جایی که گفت حق ملوان نبود که در غیاب تماشاگر میزبان استقلال باشد.

به زمین می رویم. هافبک خوش قد و قامت و توپر ملوان که شوت هایش موجب شد تا با سیروس قایقران فقید مقایسه شود امروز روی نیمکت ملوان است. او با هدایت ملوان در رسیدن به لیگ برتر نشان داد که روی نیمکت هم یک کاراکتر باهوش است و با تجربه روزهای سخت سرانجام می تواند ملوان را به تیم قابل احترامی تبدیل کند. همان طور که در لیگ یک بعد از یک فصل تیم را به لیگ برتر رهنمون کرد. ملوان بازی با پیکان همان تیم حاضر در لیگ یک بود. تنها یک بازیکن به ترکیب تیم اضافه شده بود. مصطفی ناییچ پور با شماره 55 که در قلب خط دفاعی در کنار سعید کریمی قرار گرفته بود. بدون شک این بازی درس های زیادی به سرمربی جوان تیم ملوان آموخت. لیگ برتر با لیگ یک دنیایی فاصله دارد. باید هوشمندانه تر و قوی تر بازی کرد و بازیکنان باتجربه بیشتری را در زمین به‌کار گرفت. بر همین اساس پیش بینی می شود در بازی با استقلال، مازیار زارع به باتجربه های تیمش فراخوان حضور در زمین دهد. مثل اکبر ایمانی، میلاد جهانی، ایمان صادقی و ...

همان طور که استقلال امشب تیم آبی دیدار با سپاهان نخواهد بود؛ ملوان هم در هفته دوم چهره دیگری به خود خواهد گرفت و تلاش خواهد کرد که بهتر بازی کند. ملوانی ها با قلب های خود در زمین بازی می کنند. به خاطر تماشاگران متعصب. تک تک بازیکنان این تیم می دانند ملوان در انزلی تنها یک تیم فوتبال نیست. یک فرهنگ است. یک نماد است. موفقیت ملوان حال و روز مردم را خوب می کند و شکست غم را به خانه های مردم می برد. بدون شک آنها امشب در برابر استقلال با همه وجود بازی خواهند کرد. انزلی چی ها با صدور کارت پایان خدمت محمد حسین مرادمند پیش از بازی نشان دادند برای کسب نتیجه به رقابت جوانمردانه در زمین بازی امید بسته اند و این بازی هم هر نتیجه ای به دنبال داشته باشد فوتبال برای آنها ادامه خواهد داشت. قوی سپید هیچ وقت نا امید نمی شود و دست از پرواز نمی کشد.

دیدگاه‌ها