کد خبر : 1838984 | 27 مرداد 1401 ساعت 15:17 | 10.5K بازدید | 2 دیدگاه

قرضی با بند خرید اجباری

یک آرژانتینی در ناپل؛ سیمئونه شاگرد اسپالتی شد (عکس)

جیووانی سیمئونه با قرارداد قرضی یک ساله و بند خرید اجباری از هلاس ورونا به ناپولی منتقل شد.

یک آرژانتینی در ناپل؛ سیمئونه شاگرد اسپالتی شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جیووانی سیمئونه، فرزند ارشد دیه‌گو سیمئونه، در سری آ به فوتبالش ادامه خواهد داد. شایعات در مورد مقصد بعدی جیووانی از هفته ها قبل به گوش می رسید و در روزهای اخیر همه چیز نشان می داد که او با ناپولی قرارداد امضا خواهد کرد. اتفاقی که در نهایت رخ داد.

1730349

از زمانی که جیووانی آرژانتین را به مقصد سری آ ایتالیا ترک کرد، او به عنوان یکی از گلزنان بزرگ لیگ ایتالیا خود را مطرح کرده است. جیو ابتدا پیراهن جنوا را پوشید، سپس به فیورنتینا رفت و از آنجا به کالیاری و هلاس ورونا منتقل شد. برای این تیم ها، جیووانی در مجموع 71 گل به ثمر رساند.
عملکرد عالی جیووانی، او را به مهاجمی بسیار ارزشمند در اروپا تبدیل کرده است. در هفته های اخیر به نظر می رسید که او در نهایت به آرسنال، ویارئال یا دورتموند می رود، اما جیووانی امروز رسما به ناپولی پیوست.

1736288

هلاس ورونا این فوتبالیست را با مبلغ 10 میلیون یورو خرید و اگرچه در ابتدا برای فروش او 20 میلیون یورو درخواست کرد اما در نهایت جیووانی با قرارداد قرضی یک ساله به ارزش 3.5 میلیون یورو با بند خرید اجباری 12 میلیون یورویی راهی ناپولی شد.

فرزند سیمئونه حالا می تواند به عنوان بازیکن ناپولی در ورزشگاه دیه‌گو مارادونا بازی کند و امیدوار است با درخشش و گلزنی، شانس قرار گرفتن در فهرست نهایی تیم ملی آرژانتین برای جام جهانی 2022 را پیدا کند.

دیدگاه‌ها