کد خبر : 1838990 | 27 مرداد 1401 ساعت 15:56 | 41.7K بازدید | 12 دیدگاه

اولین بازی‌ها ملاک نیست

غمگین نباش؛ دلداری آنچلوتی به خرید جدید رئال

اورلین شوامنی پس از نمایش ضعیفش در بازی برابر آلمریا شرایط روحی خوبی ندارد. موضوعی که توجه کارلو آنچلوتی را به خود جلب کرد.

غمگین نباش؛ دلداری آنچلوتی به خرید جدید رئال

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید یک‌شنبه گذشته در زمین آلمریا به برتری 1-2 دست یافت. رئال هفته نخست لالیگا را با برد شروع کرد در حالی‌که ابتدا برابر میزبان خود با یک گل عقب افتاده بود. اما گل‌های لوکاس واسکز و داوید آلابا ورق را به سود رئال برگرداندند.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال، در این بازی از ترکیبی متفاوت نسبت به سوپرجام اروپا استفاده کرد و به دو خرید جدید خود، اورلین شوامنی و آنتونیو رودیگر از ابتدا میدان داد. 

1736281

اورلین شوامنی، خرید 80 میلیون یورویی رئال، به جای کاسمیرو از ابتدا در ترکیب حضور داشت و دقیقه 13 اشتباه او در پاس دادن، نزدیک بود به ضرر رئال تمام شود. او در میانه زمین توپ را از دست داد و چیزی نمانده بود آلمریا گل دوم را هم به رئال بزند. شوامنی دقیقه 58 جای خود را به ادن هازارد داد و از آن پس بود که روند کار رئال بهتر شد و توانست با زدن دو گل، بازی باخته را با برد عوض کند.

1735472

طبق گزارش آاس، شوامنی پس از نمایش نه‌چندان خوبش در بازی برابر آلمریا، شرایط روحی مناسبی نداشت و در رختکن بسیار ناراحت بود. او در بازگشت به مادرید نیز غمگین بود و با کسی حرف نمی‌زد. این وضعیت در تمرینات چند روز اخیر رئال نیز ادامه داشته و شوامنی شادابی گذشته را از خود نشان نداده است. موردی که توجه کارلو آنچلوتی را به خود جلب کرد و او دیروز در تمرین رئال دقایقی را با هافبک فرانسوی صحبت کرد. آاس در این‌رابطه نوشت که کارلتو از شوامنی خواسته که بازی با آلمریا را فراموش کند. او به هافبک فرانسوی اطمینان داده است که در بازی‌های بعد شرایط برای او بهتر خواهد شد و هر فوتبالیستی ممکن است در بازی‌های نخست خود با رئال ضعیف کار کند. رئال یک‌شنبه باید در زمین سلتا به میدان برود و با توجه به شایعات اخیر در مورد احتمال جدایی کاسمیرو و انتقالش به منچستریونایتد، شوامنی شانس بالایی برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت رئال خواهد داشت.

دیدگاه‌ها