کد خبر : 1838993 | 27 مرداد 1401 ساعت 16:37 | 42.5K بازدید | 10 دیدگاه

گزارش آاس؛

دست رد به 250 میلیون یورو؛ خیز اتلتیکو برای قهرمانی

اتلتیکو مادرید تا به اینجا پیشنهادهای بسیار خوب به ارزش 250 میلیون یورو را برای چهار بازیکن خود رد کرده و قصد دارد با بهترین تیم ممکن در فصل جاری بدرخشد.

دست رد به 250 میلیون یورو؛ خیز اتلتیکو برای قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که مارکا ادعا کرد منچستریونایتد قصد جذب ژوائو فلیکس، ستاره پرتغالی اتلتیکو مادرید را دارد.

1722967

شروع بسیار بد منچستریونایتد و قرار گرفتن این تیم در قعر جدول لیگ برتر انگلیس باعث شده تا مدیران این باشگاه سخت به دنبال تقویت تیم باشند و تنها دو هفته برای این کار وقت دارند. به زودی مهلت نقل و انتقالات تابستانی تمام می شود و یونایتد هنوز نتوانسته بازیکن مطرحی جذب کند. یکی از مشکلات یونایتد به خط حمله بر می‌گردد.

1659869

ژوائو فلیکس، بال پرتغالی اتلتیکو، گزینه شماره یک شیاطین سرخ برای تقویت خط حمله است. در روزهایی که شایعات جدایی رونالدو بیشتر شده، مسئولان یونایتد مذاکره با ژرژ مندس، مدیر برنامه های ژوائو را شروع کرده اند ولی جلب رضایت اتلتیکو بسیار دشوار است. اتلتیکو، ژوائو را سه سال پیش با 120 میلیون یورو از بنفیکا خرید و حاضر نیست با رقمی کمتر بفروشد. ژوائو فصل جاری شروعی توفانی داشته و در بازی برابر ختافه سه پاس گل داد. او از نظر دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو، غیر قابل فروش است و منچستریونایتد کار بسیاری دشواری برای جذب ستاره پرتغالی خواهد داشت.

طبق ادعای مارکا، پیشنهاد یونایتد برای ژوائو 130 میلیون یورو بود که بلافاصله رد شد. خیل مارین، مدیر اجرایی اتلتیکو، دیروز در پاسخ به سوال یکی از هواداران و در مورد احتمال جدایی ژوائو با قاطعیت گفت که این بازیکن ماندنی است.

1733302

آاس امروز ادعا کرد که اتلتیکو نه تنها به پیشنهاد 130 میلیون یورویی برای ژوائو پاسخ منفی داده که پیش از این حاضر نشده بود پیشنهاد 40 میلیون یورویی یونایتد برای مَتئوس کُنیا را نیز قبول کند. یونایتد مهاجم برزیلی اتلتیکو را نیز می خواست ولی با پاسخ منفی روبه‌رو شد. یوونتوس هم برای دائمی کردن قرارداد آلوارو موراتا 40 میلیون یورو پیشنهاد داده بود که توسط اتلتیکو رد شد. 

1671511

برای مارکوس یورنته، هافبک اتلتیکو نیز پیشنهادی 40 میلیون یورویی از چلسی رسیده بود که آن هم مورد قبول قرار نگرفت. در واقع تا به اینجا اتلتیکو 250 میلیون یورو برای چهار بازیکن خود را قبول نکرده تا مشخص شود چه انگیزه ای برای درخشش در فصل جاری دارد.

دیدگاه‌ها