کد خبر : 1838996 | 27 مرداد 1401 ساعت 16:55 | 38K بازدید | 20 دیدگاه

در اوج شایعات جدایی ستاره پرتغالی

گواردیولا: چهارشنبه منتظر برناردو در نوکمپ باشید

پپ گواردیولا، سرمربی سیتی به شکلی کنایه‌آمیز وعده داد که چهارشنبه هفته بعد برناردو سیلوا در نوکمپ بازی خواهد کرد.

گواردیولا: چهارشنبه منتظر برناردو در نوکمپ باشید

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا و منچسترسیتی چهارشنبه 24 آگوست(2 شهریور) ساعت 21 به وقت محلی در نوکمپ برابر هم قرار خواهند گرفت. برگزاری این بازی دوستانه از یک ماه پیش قطعی شده و هدف، یاری به انجمن خیریه کمک به بیماران ALS است. بانی این کار نیز خوان کارلوس اونسوئه، مربی سابق بارسلوناست که به این بیماری مبتلاست و این روزها شرایط چندان خوبی هم ندارد. 

1722113
1722114

برگزاری این بازی در روزهایی که شایعات زیادی در مورد انتقال برناردو سیلوا به بارسا شنیده می‌شود، می‌تواند جذابیت‌های زیادی داشته باشد. برناردو رویای بازی برای بارسا را دارد ولی روز گذشته رسانه‌های انگلیسی ادعا کردند که این انتقال غیرممکن است و ستاره پرتغالی متقاعد شده که فصل جاری در سیتی بماند.

1734791

پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، در مصاحبه با رادیو کاتالونیا گفت:« چهارشنبه هفته بعد قطعا برناردو را در نوکمپ خواهید دید و مطمئن باشید که او با پیراهن سیتی بازی خواهد کرد. برناردو و 10 بازیکن دیگر سیتی را برابر بارسا شاهد خواهید بود.»

پپ در ادامه گفت:« بازگشت به نوکمپ برای من مثل یک هدیه بزرگ است. به خصوص که این یک بازی با هدفی خیرخواهانه است و درآمد حاصل از آن برای مبارزه با بیماری ALS هزینه خواهد شد. برای دوستم اونسوئه هم بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و امیدوارم از این بیماری نجات پیدا کند. او ضربه سختی خورده ولی می‌تواند بلند شود.»

لازم به ذکر است که آخرین بازی سیتی و بارسلونا به یک نوامبر 2016 و بازی برگشت دور گروهی لیگ قهرمانان بر می‌گردد که سیتی با هدایت پپ گواردیولا، 3-1 بارسا را شکست داد.

دیدگاه‌ها