کد خبر : 1839019 | 27 مرداد 1401 ساعت 18:45 | 19K بازدید | 4 دیدگاه

جولین آلوارز در مصاحبه با اسکای اسپورتس

مهاجم سیتی: چرا به من می‌گویند عنکبوت کوچک؟

جولین آلوارز، مهاجم آرژانتینی سیتی، در مورد اینکه چرا به او عنکبوت کوچک می گویند، توضیح داد.

مهاجم سیتی: چرا به من می‌گویند عنکبوت کوچک؟

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی زمستان گذشته، جولین آلوارز، مهاجم آرژانتینی، را از ریورپلاته جذب کرد اما او از ابتدای تابستان به سیتی اضافه شد. آلوارز در اولین بازی رسمی خود با پیراهن سیتی توانست دروازه لیورپول در جام خیریه را باز کند. او در ریور ستاره درخشانی بود و عنوان آقای گلی لیگ آرژانتین را نیز به دست آورد. در دو بازی اخیر سیتی در لیگ برتر، آلوارز از دقیقه 75 به جای ارلینگ هالند به میدان رفت و البته موفق به گلزنی نشد.

1731882

به آلوارز در آرژانتین لقب "اِل آرانیتا"، عنکبوت کوچک داده اند. او در مورد اینکه چرا به او عنکبوت کوچک می گویند، به اسکای اسپورتس گفت:« من در کالچین، یک دهکده بسیار کوچک، بزرگ شدم و صبح که از خواب بیدار می شدم، با برادران و نیز دوستانم تا شب فوتبال بازی می کردیم. ساعت های متوالی فقط به فوتبال بازی کردن مشغول بودیم و هیچ دغدغه دیگری نداشتیم.»

آلوارز ادامه داد:« من کوچک‌تر از همه بودم و یادم است تنها 4 سالم بود که یکی از برادرانم به من لقب عنکبوت کوچک را داد. او به من اشاره کرد و گفت که به این عنکبوت کوچک نگاه کنید. این لقب دیگر با من ماند و بزرگ‌تر هم که شدم، به من عنکبوت کوچک می گفتند.»

1736327

آلوارز با وجود ناکامی در گلزنی برای سیتی در لیگ برتر، اطمینان دارد که در ادامه فصل، گل های زیادی خواهد زد:« می خواهم تمام جام ها را با سیتی ببرم و یکی از مهمترین اهداف ما نیز فتح لیگ برتر است. البته رویای من از کودکی قهرمانی چمپیونزلیگ است و باشگاه نیز سال‌هاست به دنبال فتح این جام است. دوست دارم هر چه سریعتر خودم را با تیم وفق بدهم و بیشتر در ترکیب ثابت قرار بگیرم. بی تاب گلزنی برای سیتی هستم و البته از خلق موقعیت برای هم تیمی هایم نیز لذت می برم. اطمینان دارم که می توانم گل‌های زیادی برای سیتی بزنم.»

دیدگاه‌ها