کد خبر : 1839026 | 27 مرداد 1401 ساعت 19:28 | 6.6K بازدید | 2 دیدگاه

امیدوارم اتحاد ملی هم برقرار شود

هاشمیان: من به این تیم ملی خیلی امیدوارم

وحید هاشمیان می‌گوید اعضای تیم ملی ایران انگیزه بسیار بالایی دارند و با برقراری اتحاد، جو بسیار خوبی هم حاکم خواهد شد.

هاشمیان: من به این تیم ملی خیلی امیدوارم

به گزارش ورزش سه، وحید هاشمیان مربی تیم ملی فوتبال ایران که در فاصله صد روز تا آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، برای ارزیابی عملکرد بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ قطر، به این کشور سفر کرده است، در حاشیه دیدار السد - الاهلی به گفت‌وگو با رسانه «فوتبال در قطر» پرداخت.

هاشمیان در ابتدا گفت: پس از مدتی که لیگ های دنیا تعطیل و تیم ها در اردوی آماده‌سازی بودند، حالا مسابقات شروع شده و طبق برنامه ای که از طرف آقای اسکوچیچ به مربیان داده شده، هم بازی های لیگ ایران را می‌بینیم و هم برای تماشا و صحبت با بازیکنانی که در خارج از ایران شاغل هستند، در  ورزشگاه ها حاضر می‌شویم تا از آخرین وضعیت‌شان مطلع شویم. ما در ماه سپتامبر آخرین اردو پیش از جام جهانی را داریم و باید بازیکنان را زیر نظر بگیریم؛ دلیل سفر من به قطر هم همین بوده است.

او ادامه داد: اولین بازی که تماشا کردم بازی آقای امید ابراهیمی در الوکره بود، برای دیدار دوم قرار بود بازی آقای محمدی را ببينم که متاسفانه مصدوم شدند، به همین دلیل به تمرین الاهلی رفتم که تمرین آقای شجاع خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان را از نزدیک ببینم. امروز هم برای تماشای بازی الاهلی آمده‌ام.

هاشمیان با اشاره به شرایط قطر برای میزبانی از جام جهانی گفت: تعجب می‌کنم که قطر توانسته در این چند سال این تعداد استادیوم را آماده کند و به جام جهانی برسد. ما صد روز دیگر در این استادیوم با ولز بازی داریم که قطعا یک بازی خوب و سنگین برای ما خواهد بود. امیدوارم با این تیم ملی و اتحادی که به وجود خواهد آمد، بازی های خیلی خوبی انجام بدهیم و اتفاقات خوبی برای تیم ملی و هواداران فوتبال ایران رقم بزنیم.

1662675

او ادامه داد: قطعا استادیوم هایی که ساخته می‌شوند استاندارد های بین‌المللی را خواهند داشت؛ مسئله مهم این است که ما بتوانیم خودمان را خوب آماده کنیم. زمین فوتبال همه جا مستطیل و توپ هم گرد است؛ ما باید به خوبی خودمان را برای همه بازی ها آماده کنیم. اینکه پیش زمینه ای از استادیوم ها داشته باشیم خوب است اما همه چیز نیست و اردوها و بازی های دوستانه مهم هستند و باید از آنها نهایت استفاده را ببریم و آماده‌سازی خوبی برای جام جهانی داشته باشیم.

هاشمیان تصریح کرد: تمام تیم هایی که به جام جهانی آمده‌اند، تیم های خوبی هستند چون دوره سختی را گذرانده‌اند و برای جام جهانی آماده شده‌اند. اینطور نیست که با یک بازی و برد یا باخت و مساوی شرایط تغییر کند؛ همه چیز تا روز آخر ادامه دارد و بازی ها به هم گره می‌خورد.

او سپس گفت: تیم ما بسیار خوب و باانگیزه و با کادرفنی خوب است؛ امیدوارم اتحاد ملی هم برقرار شود و بتوانیم جو خیلی خوبی در‌ تیم ملی داشته باشیم. من به این تیم ملی بسیار امیدوار هستم و امیدوارم که بتوانیم نتایج بسیار خوبی را در سه بازی مرحله گروهی و همچنین بازی های آینده در صورت صعود، برای تیم ملی کشورمان رقم بزنیم.

هاشمیان در پایان بیان کرد: کادرفنی و بازیکنان و مسئولان باید تا آخرین نیرو تلاش کنیم و زمانی که از زمین خارج می‌شویم، خوشحال باشیم که تمام توان‌مان را برای بازی گذاشته‌ایم؛ اگر این کار را بکنیم نتایج خیلی خوبی اتفاق می‌افتد و وجدان‌مان هم راضی است که توانستیم چیزی که در توان‌ ما است، برای فوتبال کشور انجام بدهیم.

دیدگاه‌ها