کد خبر : 1839029 | 27 مرداد 1401 ساعت 19:41 | 6.9K بازدید | 1 دیدگاه

سرمربی هال‌سیتی: نمی‌دانم اللهیار کی برمی‌گردد

با تایید مصدومیت اللهیار صیادمنش از ناحیه همسترینگ، سرمربی هال‌سیتی می‌گوید تعداد بالای مصدومیت‌های تیمش علتی جز بدشانسی ندارد.

سرمربی هال‌سیتی: نمی‌دانم اللهیار کی برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، هال سیتی، تیمی که اللهیار صیادمنش را در اختیار دارد، اخیرا چندین بازیکن خود را به دلیل مصدومیت از دست داده و صیادمنش آخرین نفر از فهرست بلندبالای مصدومان هال‌سیتی بوده است. شوتا آرولادزه، سرمربی گرجی این تیم، می‌گوید علت بالا بودن تعداد مصدومان تیمش نه آماده‌سازی نامناسب دوران پیش‌فصل، بلکه بدشانسی است.

صیادمنش در نیمه دوم دیدار هال‌سیتی مقابل برنلی که روز سه‌شنبه در رقابتهای چمپیونشیب برگزار شد آسیب دید. با اینکه باشگاه انگلیسی تا این لحظه خبری از میزان دقیق مصدومیت او منتشر نکرده ولی آنچه مشخص است لژیونر ایرانی از ناحیه عضله همسترینگ دچار مشکل جدی است و بازگشت او به میادین دست‌کم چند هفته زمان خواهد برد.

1736349

درحالیکه هال‌سیتی روز شنبه به مصاف وست‌برومویچ می‌رود علاوه بر صیادمنش چند بازیکن دیگر خود از جمله ژان میشل سری، رایان لانگمن، تایلر اسمیت، گرگ دوکرتی و برندن فلمینگ را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. این شرایط وضعیت بغرنجی برای باشگاه انگلیسی بوجود آورده است.

آرولادزه، سرمربی هال‌سیتی، در این باره گفت:" من راضی نیستم. شرایط می‌توانست خیلی بهتر از این باشد. باید تا فردا جمعه منتظر بمانیم و ببینیم چند بازیکن سالم برایمان باقی مانده که بتوانند روز شنبه بازی کنند. اللهیار که نمی‌تواند بازی کند؛ در این شکی نیست. عضله او پاره شده و چند هفته دور از میادین است. دکترها از اللهیار اسکن گرفتند ولی هنوز دقیقا نمی‌دانیم چه زمانی برمی‌گردد. اما اینکه چند هفته صیادمنش را در اختیار نخواهیم داشت قطعی است.

طوری که اللهیار توپ را با آن سرعت دنبال می‌کرد احتمالا کمی طول کشید تا درد را احساس کند. بعد هم که با سرعت به دویدن ادامه داد تا اینکه در نهایت فهمید چه درد شدیدی را تحمل می‌کند. این خبر خوبی نیست ولی من چاره‌ای ندارم جز اینکه بپذیرم. اللهیار چون بازیکن سریعی است همیشه ریسک بیشتری برای مصدوم شدن دارد. او بعد از مصدومیت فصل گذشته با قدرت برگشت و دوران پیش‌فصل کاملا سالم و سرحال بود".

دیدگاه‌ها