کد خبر : 1839043 | 27 مرداد 1401 ساعت 20:44 | 25.6K بازدید | 6 دیدگاه

ستاره جدید لیورپول از لقبش راضی نیست!

فابیو کاروالیو، بازیکن پرتغالی جدید لیورپول می‌گوید از لقبی که هم‌تیمی‌هایش به او داده‌اند راضی نیست و نمی‌خواهد "برونو مارس" صدا زده شود.

ستاره جدید لیورپول از لقبش راضی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، فابیو کاروالیو، بازیکن جوان پرتغالی، امسال تابستان از فولام به لیورپول پیوست. به محض ورود این هافبک پرتغالی به لیورپول و در مراسم معرفی او به دیگر بازیکنان این تیم، لیورپولی‌ها برای ستاره جوان پرتغالی لقبی انتخاب کردند که او حالا می‌گوید از آن راضی نیست.

طبق سنت باشگاه لیورپول در زمان معرفی یک بازیکن جدید، هم‌تیمی‌های او مراسم ویژه‌ای برای خوش‌آمدگویی تدارک می‌بینند. در زمان اجرای مراسم معارفه کاروالیو بازیکنان لیورپول برای او لقب برونو مارس را انتخاب کردند و بازیکن جوان پرتغالی را به این خواننده مشهور تشبیه کردند.

1736396

با اینکه در روزهای اول به نظر می‌رسید فابیو از این لقب جدید راضی است ولی او حالا می‌گوید امیدوار است این لقب برایش ماندگار نباشد. کاروالیو می‌گوید در شب معرفی به بازیکنان لیورپول، تصمیم گرفت آهنگی از برونو مارس بخواند چرا که چند نفر از لیورپولی‌ها چهره او را به خواننده مشهور تشبیه کرده بودند.

کاروالیو در مصاحبه اخیر خود با وب‌سایت باشگاه لیورپول گفت:" ما چند بار در رستوران با هم غذا خورده بودیم و وقتی نوبت به مراسم معرفی به بازیکنان رسید؛ تصمیم گرفتم آهنگی از برونو مارس بخوانم چون شنیده بودم بچه‌ها من را شبیه به او می‌دانند.

ولی الان به بچه‌ها می‌گویم این لقب را به‌کار نبرند. ما مراسم معارفه‌ خوبی داشتیم و این برنامه‌ها برای نزدیک‌تر کردن بچه‌ها به هم خیلی هم خوب است. آن شب گفتیم و خندیدیم ولی دوست ندارم این لقب روی من بماند".

دیدگاه‌ها