کد خبر : 1839138 | 28 مرداد 1401 ساعت 11:19 | 8.7K بازدید | 27 دیدگاه

فن‌دایک: بازی در اولدترافورد سخت است ولی ما می‌بریم

ویرژیل فن‌دایک می‌گوید بازیکنان لیورپول برای پیروزی مقابل یونایتد و به دست آوردن اولین برد فصل از همه توان‌شان مایه خواهند گذاشت.

فن‌دایک: بازی در اولدترافورد سخت است ولی ما می‌بریم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول، نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر، فصل جدید را خوب آغاز نکرده و از دو بازی اول خود تنها موفق به کسب دو امتیاز شده است. سومین بازی قرمزهای آنفیلد در این هفته، دیداری حساس مقابل منچستریونایتد خواهد بود. ویرژیل فن‌دایک، ستاره هلندی لیورپول، به هواداران وعده داد که او و هم‌بازی‌هایش برای کسب اولین پیروزی فصل تمام تلاش‌شان را خواهند کرد.

یونایتد دوشنبه برای انجام بازی خارج از خانه مقابل یونایتد به اولدترافورد سفر می‌کند. دیداری با حساسیت‌های سنتی بین دو غول فوتبال انگلیس. فن‌دایک می‌گوید روبرو شدن با یونایتدی که اریک تن‌هاخ را روی نیمکت دارد و این روزها با بحران روبرو است، چالش دشواری است اما لیورپولی‌ها با روحیه بالا و برای کسب سه امتیاز به میدان خواهند رفت.

1736585

ستاره هلندی لیورپول در مصاحبه با وبسایت باشگاه گفت:" بازی خیلی بزرگی است ولی ما نمی‌خواهیم چیزی را ثابت کنیم. هدف ما فقط پیروزی است و هر کاری از دست‌مان ساخته باشد برای کسب سه امتیاز خواهیم کرد.

در سال‌های گذشته پیروزی در اولدترافورد برای ما سخت بوده است. ولی سال گذشته نتیجه خیلی خوبی گرفتیم. کسی نمی‌تواند منکر این بشود. یونایتد امسال شروع خوبی نداشته و ما هم بهترین شروع ممکن را نداشتیم. بنابراین بازی جالبی خواهد بود. یونایتد به نظرم تیم خوبی است که در همه نقاط زمین بازیکنانی خوب دارد. احتمالا آنها از نظر اعتماد به نفس وضع خوبی نداشته باشند ولی بازی مقابل ما برایشان بهترین فرصت است تا فضای فعلی را عوض کنند.

ما ولی فقط به خودمان فکر می‌کنیم و با تلاش زیاد به دنبال کسب سه امتیاز هستیم. بازی سختی است ولی ما با بازگشت چند بازیکن مصدوم یک بازی زیبا ارائه خواهیم کرد و امیدوارم با یک پیروزی به خانه برگردیم".

دیدگاه‌ها