کد خبر : 1839045 | 27 مرداد 1401 ساعت 21:01 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

همه تیم‌های لیگ برتر به هم نزدیک هستند؛

فاضلی: نیاز به آرامش داریم تا نتیجه بگیریم

مربی آلومینیوم معتقد است این تیم با حفظ آرامش می‌تواند عملکرد خوبی در لیگ برتر داشته باشد.

فاضلی: نیاز به آرامش داریم تا نتیجه بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، وحید فاضلی در نشست خبری قبل از دیدار آلومینیوم مقابل صنعت نفت عنوان کرد: خیلی خوشحال هستم در آبادان، برزیل ایران حضور پیدا کردیم و امیدوارم همه مردم ایران سلامت و شاد باشند. با توجه به اینکه هفته گذشته نتیجه خوبی کسب نکردیم، به دنبال جبران هستیم.

او ادامه داد: آنچه در یک تورنمنت طولانی مثل لیگ برتر اهمیت دارد، واکنش تیم‌ها نسبت به برد و باخت‌هایشان است و ما هم سعی داریم عکس‌العمل خوبی داشته باشیم.

مربی تیم آلومینیوم اضافه کرد: امسال لیگ با کیفیتی داریم که بازیکنان خارجی بیشتری در آن حضور پیدا کردند و نفرات ایرانی با کیفیتی از لیگ‌های خارجی بازگشتند تا لیگ خوبی در انتظار اهالی فوتبال باشد. در این لیگ که تیم‌ها به یکدیگر نزدیک شدند، علاوه بر مباحث فنی و مسائل روحی روانی، نکته حائز اهمیت آرامش تیم است که مجموعه باشگاه ما از هیئت مدیره، مدیریت، کادر فنی و بازیکنان سعی کردیم به این مسئله توجه کنیم و نتایج خوبی بگیریم.

فاضلی با بیان اینکه صنعت نفت تیم خوب، با برنامه و تاکتیکی است، گفت: آنچه در مسابقه اخیر صنعت نفت دیدیم و شناختی که از نفرات‌شان داریم، می‌دانیم تعداد زیادی از آنها چند سال است در این تیم حضور دارند و عصای دست مربیانی بودند که در این تیم حضور پیدا کردند و شرایطی به وجود آوردند تا این تیم عملکرد خوبی داشته باشد.

1736404

او یادآور شد: همه اهالی فوتبال می‌دانند هیچ تیمی در آبادان بازی راحتی نخواهد داشت و ما هم این موضوع را می‌دانیم. تمرینات خوبی داشتیم و طبق صحبت‌هایی که آقای رحمتی و کادر فنی با بازیکنان داشتند، سعی شده تا از نظر روحی روانی در شرایط خوبی قرار بگیریم و قصد داریم برنامه‌هایمان را در زمین پیاده کنیم.

مربی آلومینیوم تصریح کرد: بازیکنان با تجربه‌ای داریم که عصای دست ما هستند و در طول لیگ برتر قطعا کمک می‌کنند تا شرایط خوبی برای تیم به وجود بیاوریم. عملکرد هر مجموعه نشات گرفته از نیروی انسانی آن است. بازیکنان ما هم شرایط خوبی دارند و به آنها امیدوار هستیم و سعی داریم به این نفرات کمک کنیم تا بهترین عملکردشان را ارائه بدهند.

فاضلی درباره اینکه فعالیت آلومینیوم در نقل و انتقالات پایان پیدا کرده یا خیر، گفت: تقریبا شاکله اصلی تیم ما تشکیل شده، مگر اینکه در هفته آینده با صلاحدید کادر فنی و در راس آن آقای رحمتی، در صورت نیاز برای جذب بازیکن اقدام کنیم. با توجه به اینکه تیم ما تغییراتی داشته، سعی کردیم هماهنگی خوبی به وجود بیاوریم، چراکه عنصر اصلی در فوتبال همین موضوع است و آن را درک می‌کنیم.

او اضافه کرد: بحث هماهنگی، زمان‌بر است ولی ما تمام تلاش خودمان را خواهیم کرد تا موازی با بحث هماهنگی، نتایج آبرومندانه‌ای بگیریم و هواداران را خوشحال کنیم. در فوتبال بدشانسی هم رخ می‌دهد که شاید بتوانیم نتیجه هفته قبل را به بدشانسی هم ارتباط بدهیم. شاید اگر در پیک و اوج عملکردمان بودیم و هماهنگی هم در سطح بالایی قرار داشت، چنین نتیجه‌ای پیش می‌آمد ولی حالا خودمان را برای بازی با صنعت نفت آماده کرده‌ایم.

مربی تیم آلومینیوم در مورد غایبان این تیم مقابل صنعت نفت اظهار کرد: مصطفی احمدی را که سابقه حضور در صنعت نفت را دارد، به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت ولی سایر نفرات در کنارمان هستند و آمادگی خوبی دارند.

دیدگاه‌ها