کد خبر : 1839065 | 27 مرداد 1401 ساعت 22:05 | 27.1K بازدید | 1 دیدگاه

گزینه جدید رئال و بارسا برای کسب درآمد؛ متاورس

دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا درخواست مشترکی به مقامات اسپانیایی ارسال کرده و خواهان به رسمیت شناختن حق انحصاری برندهایشان در متاورس شدند.

گزینه جدید رئال و بارسا برای کسب درآمد؛ متاورس

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و بارسلونا، دو غول فوتبال اسپانیا و دو تا از محبوب‌ترین باشگاه‌های دنیا، به متاورس علاقه‌مندند. متاورس در واقع یک شبکه‌ مجازی است که در آن کاربران قادر خواهند بود با یکدیگر و با دیگر اجزای محیط اطراف خود تعامل کنند. به عبارتی دیگر، در دنیای متاورس افراد به صورت آنلاین و مجازی به نقش‌آفرینی می‌پردازند.

رسانه‌های اسپانیایی امروز گزارش دادند دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا با ارسال درخواستی مشترک به مقامات این کشور خواهان به رسمیت شناختن حق انحصاری برندهایشان در عناصری از متاورس شده‌اند. این دو باشگاه علاوه بر این خواهان این هستند که یک کیف پول مجازی به نام خود در متاورس ایجاد کنند و بتوانند کالاهای ورزشی مجازی را به نام برندشان در متاورس به فروش برسانند.

1736457

هدف دو باشگاه بزرگ اسپانیایی از فعالیت در متاورس بدون شک تفنن نیست. بارسا و رئال معتقدند در این فضای مجازی هم می‌توانند کسب درآمد کنند و هم امکان این را خواهند داشت که در ارتباط با هواداران از آنها بازخورد بگیرند.

بر اساس گزارشها در درخواست مشترک دو باشگاه ابراز تمایل شده که یک بازی آنلاین متاورسی هم به نام دو باشگاه ساخته شود. بارسا و رئال امیدوارند در متاورس بتوانند کالاهای برند خودشان مثل پیراهن و کفش و دیگر محصولات را به صورت واقعیت مجازی تولید کرده و به فروش برسانند.

دیدگاه‌ها