کد خبر : 1839069 | 27 مرداد 1401 ساعت 22:26 | 4.4K بازدید | 1 دیدگاه

جلوتر برویم، هماهنگ می‌شویم؛

حسین‌خانی: تیم من هیچ حاشیه‌ای ندارد!

سرمربی مس کرمان ابراز امیدواری کرد شرایط این تیم به استانداردهای لیگ برتری برسد.

حسین‌خانی: تیم من هیچ حاشیه‌ای ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، فرزاد حسین‌خانی در نشست خبری قبل از دیدار تیم‌های مس کرمان و پیکان عنوان کرد: فردا اولین بازی خانگی خودمان در فصل جدید را برگزار می‌کنیم. تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و بازیکنان ما انگیزه خاصی دارند تا در نخستین دیدار نمایش قابل قبولی ارائه بدهند و موجب خوشحالی مردم استان کرمان شوند.

او درباره برنامه مس کرمان در دیدار با پیکان و فصل جاری لیگ برتر ابراز کرد: تغییر زمان‌بر است و چندین سال در لیگ یک شرایط به گونه‌ای رقم خورد که نتوانستیم به لیگ برتر صعود کنیم، اما باید همه دست به دست هم بدهیم تا شرایط خوبی در تغییرات به وجود بیاوریم.

سرمربی مس کرمان با اشاره به شرایطی که در این تیم دارد، گفت: ما قبول مسئولیت کردیم و می‌دانیم هر چقدر جلوتر برویم، به هماهنگی تاکتیکی بیشتری در همه زمینه‌های فوتبالی، باشگاهی، هواداری و ... می‌رسیم. باید در خودمان تغییر به وجود بیاوریم تا یک مجموعه لیگ برتری شویم.

حسین‌خانی درباره حواشی اطراف تیم مس کرمان عنوان کرد: من فقط در مورد مسائل فنی صحبت می‌کنم. ما حاشیه‌ای نمی‌بینیم چون تمام فکر و ذکرمان سر زمین چمن است، اگر حاشیه‌ای هست، آنهایی که در وسط حاشیه هستند باید جوابگو باشند. بازیکنان ما از حواشی به دور هستند و ما نیز تلاش می‌کنیم. همه باید دست به دست هم بدهیم تا از تغییرات سربلند بیرون بیاییم.

او درباره تقابل با سید مجتبی حسینی، سرمربی پیکان که قبلا در مس کرمان کار کرده بود، گفت: مجتبی حسینی از مربیان جوان و با سابقه لیگ برتر است و فردا هم مطمئنا کار سختی مقابل او داریم، اما تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم تا برنده شویم.

دیدگاه‌ها