کد خبر : 1839088 | 27 مرداد 1401 ساعت 23:54 | 39K بازدید | 21 دیدگاه

حادثه عجیب برای ستاره لهستانی

دزدی از لواندوفسکی در کمپ بارسا!

روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بارسلونا، پیش از تمرینات امروز تیمش با اتفاق عجیبی مواجه شد.

دزدی از لواندوفسکی در کمپ بارسا!

به گزارش "ورزش سه"، برخی منابع خبر داده اند زمانی که لواندوفسکی برای تمرین امروز عصر بارسا قصد ورود به کمپ سیوداد دپورتیوا را داشت، نزدیک بود ساعت او به سرقت برود.
ستاره لهستانی برای خوش و بش و امضا دادن به تعدادی از هوادارانی که در محل ورودی کمک تجمع کرده بودند، توقف کرد که که ساعت 70 هزار یورویی‌اش توسط یکی از هواداران به سرقت رفت.

1732829

این هوادار درِ اتومبیل لواندوفسکی را باز کرد و در مقابل چشمان حیرت زده او، ساعت او را برداشت اما مهاجم لهستانی بلافاصله پلیس را خبر کرد و آنها با دستگیری فرد متخلف، ساعت لواندوفسکی را به او برگرداندند.
در ابتدا گفته شد که موبایل لواندوفسکی سرقت شده است اما بعدا مشخص شد که شیء سرقت شده، ساعت است. بعد از این اتفاق، لواندوفسکی در تمرین بارسا حضور پیدا کرد تا برای دیدار روز یکشنبه مقابل رئال سوسیداد آماده شود.

1736512

این اولین بار نیست که در ورودی کمپ سوسیداد دپورتیوو که هواداران برای گرفتن عکس و امضا با ستاره‌‌های محبوب‌شان تجمع می‌کنند، چنین اتفاقی رخ می‌دهد. چند روز قبل تعدادی از هواداران بارسا در همین محل به فرانکی دی‌یونگ، ستاره هلندی که مشکلاتی با مدیران باشگاه در مورد جدایی‌اش پیدا کرده، توهین کردند.
 

دیدگاه‌ها