کد خبر : 1839092 | 28 مرداد 1401 ساعت 00:03 | 13.6K بازدید | 2 دیدگاه

دعوای رسانه‌های ایتالیا و فرانسه به خاطر انتقال اشکرینیار

رسانه‌های فرانسوی و ایتالیایی درباره انتقال احتمالی میلان اشکرینیار از اینتر به PSG هم‌عقیده نیستند و نظراتی صد در صد مخالف هم دارند.

دعوای رسانه‌های ایتالیا و فرانسه به خاطر انتقال اشکرینیار

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه نشریه فرانسوی اکیپ مدعی است پاری سن ژرمن در روزهای باقی‌مانده از پنجره نقل و انتقالات تابستانی برای آخرین بار با هدف جذب میلان اشکرینیار تلاش کرده و پیشنهادی دیگر به اینتر خواهد داد، در ایتالیا شبکه اسکایِ ایتالیا این نظر را رد کرده و مدعی است برای این انتقال دیر شده و اینتر به هیچ وجه حاضر به فروش ستاره اسلواک نیست.

1736519

اشکرینیار در طول تابستان با شایعات زیادی مواجه بود و گفته می‌شد اینتر که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند تصمیم به فروش او دارد. ادعا می‌شد اینتر برای فروش او خواهان پیشنهادی 70 تا 80 میلیون یورویی است اما پاری سن ژرمن حاضر نشده پیشنهادی بالاتر از 50 میلیون یورو ارائه کند.

1736520

نشریه اکیپ در گزارش اخیر خود مدعی است PSG موضع خود را تغییر داده و آماده است برای آخرین بار پیشنهادی به دفتر اینتر ارسال کند. این خبر با واکنش شبکه اسکایِ ایتالیا مواجه شد که مدعی است پرونده انتقال اشکرینیار بسته شده و اینتر می‌داند در زمان کوتاه مانده به پایان پنجره نقل و انتقالات نمی‌تواند جانشینی برای این مدافع خود پیدا کند. در نتیجه مدیران باشگاه ایتالیایی هیچ پیشنهادی را حتی بررسی نخواهند کرد.

دیدگاه‌ها