کد خبر : 1839097 | 28 مرداد 1401 ساعت 00:24 | 34K بازدید | 17 دیدگاه

از رفتار و سازماندهی بازیکنان خوشحالم

حمایت مورائس از رشید؛ هیچکس کامل نیست

سرمربی سپاهان از عملکرد بازیکنان خود و تماشاگران این تیم تمجید کرد.

حمایت مورائس از رشید؛ هیچکس کامل نیست

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورایس در نشست خبری پس از دیدار سپاهان و نساجی عنوان کرد: فکر می کنم بازی هیجان‌انگیزی تا لحظه آخر بود. اگر بخواهم برای این مسابقه یک اسم بگذارم، دیدار هیجان‌انگیز لیگ بود.

او با بیان اینکه موقعیت خوبی بود که تیم را بشناسیم، ابراز کرد: گفته بودم که تازه شروع کردم و آشنایی زیادی نسبت به تیم ندارم. در ابتدای مسابقه عقب افتادیم که باید شخصیت تیمی را برمی‌گرداندیم. این موقعیت هم داشتیم که عکس‌العمل تیم را ببینیم و به نظرم واکنش خوبی از سوی بازیکنانم صورت گرفت.

سرمربی سپاهان یادآور شد: با تیمی روبه‌رو شدیم که ساماندهی خوبی داشت و بازی از سرعت زیادی برخوردار بود ولی برای برنده شدن باید کیفیت بالایی به نمایش می‌گذاشتیم که این اتفاق افتاد. از عکس‌العمل بازیکنانم در مقابل گلی که خوردیم، رضایت دارم و از اینکه پس از دریافت گل اول توانستیم در همان نیمه نخست به بازی برگردیم، خوشحالم.

مورایس اضافه کرد: تیم ما اینطور نیست که چنین گل‌هایی دریافت کند ولی بالاخره اتفاق می‌افتد. سعی کردیم کنترل بازی را در دست بگیریم و در نیمه دوم توپ و میدان را در اختیار داشتیم. موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم تا گل‌های بیشتری بزنیم که امکان‌پذیر نبود.

1734545

سرمربی سپاهان تاکید کرد: تیم نساجی در نیمه دوم مهاجم خوب خود(کریم اسلامی) را به زمین آورد که روی توپ‌های بلند و کنترل توپ، خیلی خوب عمل می‌کرد و ما مجبور شدیم برای نمایش کیفیت بهتر، دانشگر را به زمین آوردیم تا بتوانیم قدرت کافی را برای بازی مستقیم داشته باشیم.

او با بیان اینکه نتیجه خوبی به دست آمد که لیاقت آن را داشتیم و برنده شدیم، گفت: همیشه دنبال بردن هستیم و از رفتار بازیکنانم درون زمین و ساماندهی آنها خوشحال هستم. البته باید به حمایت هواداران در جریان مسابقه اشاره کنم که خیلی فوق‌العاده بودند و یکبار دیگر به تماشاگران عزیز و بازیکنانم تبریک می‌گویم که کارشان تا لحظه آخر عالی بود.

مورایس در خصوص عملکرد بازیکنانش اظهار کرد: اگر بخواهم انفرادی صحبت کنم، تمام بازیکنانم همه توان خودشان را گذاشتند و البته اشتباه هم پیش می‌آید. آن اتفاقی که افتاد(برخورد مظاهری)، بازیکن ما می‌خواست بهترین عملکردش را نشان بدهد و اشتباه وجود دارد. ما باید از کارهای منفی درس بگیریم و اتفاقات مثبت بیشتری رقم بزنیم.

سرمربی سپاهان اضافه کرد: همه اشتباه می‌کنند؛ اشتباهاتِ یک سری افراد واضح است ولی برای برخی به چشم نمی‌آید. ما به‌عنوان یک انسان کامل نیستیم و من خوشحالم که می‌توانیم از یکدیگر حمایت کنیم تا بهتر و بهتر شویم.

دیدگاه‌ها