کد خبر : 1839111 | 28 مرداد 1401 ساعت 02:18 | 41K بازدید | 14 دیدگاه

اعتراف داور VAR دیدار چلسی-تاتنهام؛ اشتباه کردم

مایک دین، داور انگلیسی، تایید کرد که در مورد صحنه کشیدن موی مارک کوکوریا توسط کریستین رومرو در دیدار چلسی- تاتنهام، تصمیم اشتباهی گرفت.

اعتراف داور VAR دیدار چلسی-تاتنهام؛ اشتباه کردم

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار این هفته چلسی و تاتنهام که با تساوی 2-2 به پایان رسید، توماس توخل، سرمربی چلسی، به تصمیمات آنتونی تیلور، داور بازی، به شدت اعتراض داشت و حتی در پایان بازی از اتحادیه فوتبال انگلیس خواست که دیگر این داور را برای دیدارهای چلسی انتخاب نکنند.
یکی از صحنه های جنجالی این دیدار کشیده شدن موی کوکوریا توسط کریستین رومرو، مدافع تاتنهام، پیش از گل دوم تیم آنتونیو کونته بود.
مایک دین که در آن دیدار داور VAR بود، تایید کرد که در آن صحنه مرتکب اشتباه شده است.
او در یادداشتی در دیلی میل نوشت:" روی گل دوم تاتنهام توسط هری کین، من از داور بازی، آنتونی تیلور، خواستم تا صبر کند، در حالی که من صحنه مربوط به کریستین رومرو و مارک کوکوریا را نگاه می کردم. 

1735648

من نمی توانستم به عنوان VAR ضربه آزاد اعلام کنم اما می توانستم به تیلور توصیه کنم که خودش صحنه را مرور کند تا در مورد کارت قرمز احتمالی تصمیم بگیرد. در چند ثانیه من باید صحنه کشیدن موی کوکوریا توسط رومرو را بررسی می کردم. من آن را صحنه خشن تشخیص ندادم. بعد از بررسی صحنه، با داوران دیگر صحبت کردم و واکنش نشان دادم. باید از تیلور می خواستم که روی مونیتور کنار زمین خودش صحنه را ببیند. داور داخل زمین همیشه نظر نهایی را می دهد.
این نشان می دهد که مهم نیست چقدر باتجربه باشید. من  بیش از دو دهه داور لیگ برتر بودم. شما همیشه چیز جدیدی یاد می‌گیرید."
 

دیدگاه‌ها