کد خبر : 1839114 | 28 مرداد 1401 ساعت 03:36 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

انگیزه خاصی مقابل گل‌گهر داشتم؛

باقری: داوران یک مقدار مهربان‌تر شوند!

هافبک مس رفسنجان از داوران درخواست کرد دقت بیشتری در مسابقات این تیم داشته باشند.

باقری: داوران یک مقدار مهربان‌تر شوند!

به گزارش "ورزش سه"، فرشید باقری که نمایش خوبی در ترکیب مس رفسنجان مقابل گل‌گهر و تیم سابق خود داشت، در پایان این دیدار عنوان کرد: فکر می‌کنم بازی خیلی خوبی ارائه دادیم و تمام مسابقه را مقابل تیم قدرتمند، فنی و با برنامه گل‌گهر ارائه دادیم که این نشان از قدرت مس رفسنجان است.

او ادامه داد: از دقیقه یک تا ۹۰ دو موقعیت ۱۰۰ درصد داشتیم که این نشان می‌دهد ما روی این مسابقه برنامه داشتیم و آن را اداره کردیم. خدا را شکر بازی خوبی انجام دادیم که هواداران از تماشای آن لذت بردند و مسابقه خوبی شاهد بودند.

هافبک مس رفسنجان درباره داوری بحث برانگیز این مسابقه عنوان کرد: دو مسابقه است در حق مس رفسنجان اجحاف می‌شود. هفته گذشته تمام کارشناسان گفتند یک پنالتی علیه تیم ما گرفته شده و یک پنالتی را نگرفتند. مقابل گل‌گهر هم روی منشا پنالتی شد که داور اعلام نکرد.

باقری تاکید کرد: ۱۰۰ درصد این داوری‌ها عامدانه نیست، اما درخواست داریم یک مقدار داوری‌ها بهتر شود و با مس رفسنجان مهربان‌تر باشند. امیدوارم روز به روز داوران و تیم‌ها پیشرفت کنند و بهتر شوند.

او درباره تقابل با گل‌گهر و تیم فصل گذشته‌اش و انگیزه‌ای که برای این دیدار داشت، گفت: قطعا در تمام مسابقات همه بازیکنان انگیزه دارند ولی این مسابقه یک مقدار برای من خاص‌تر بود.

دیدگاه‌ها